Audio Kontrol 1
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NielsR    posted on 09-04-2007 00:36
Ik heb nu al een maand of zo mijn nieuwe mixer een djm-400 maar die ik aangesloten met mijn oude en waardelose jb system cd spelers maar ik wou nu 2 cdj-200 maar ik kan ze pas kopen na de zomervakantie wanneer ik wat gewerkt heb.
Maar nu zag ik op native instruments website de audio kontrol 1 die werkt zonder cd spelers alleen maar met een mixer want er zijn geen zelfs geen aansluitingen voor cd of vinylsplers.
Ze doen alles met de virtuele decks van traktor 3 en als ik nu audio control koop kan ik misshien nog wat langer wachten om cd spelers te kopen en dan te sparen voor 2 cdj-800 , volgens mij is de audio kontrol gewoon een geluidskaart met 2 outputs, en heeft iemand al ervaringen met de audio kontrol?
Of moet ik gewoon de cd spelers kope. Of zijn er nog andere oplossingen, geluidskaarten met 2 uitgangen? En weet iemand waar ik hem dan kan kopen.

demo

What do you think about Audio Kontrol 1 ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 09-04-2007 10:02
Het zou fijn zijn als je in je post wat punten zou zetten. Het is nu één lange zin en die leest niet fijn.
ftheworld    posted on 09-04-2007 23:50
ik zou dan ook voor de audiokontrol gaan en dan cdj 800 kope want die zijn wel veel vetter als de cdj-200

This is an old Topic

No new postings for 6.367 days.
 Post CommentThat would be 212.2 months
or a whopping 17.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

77 Users online: 6 Guests (71 Unknown)
Pages generated today : 9.144
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 228.795.890