Poster: robertkennis
Denk aub niet dat ik een 14 jarige domoor ben ofzo. Ik zit nog altijd boven het leeftijdsgemiddelde van djresource en volg 2 universitaire studies.....en TOCH overkomt me dit.
Poster: robertkennis
Kan je HIER ook iets mee?
http://escrow-fraud.com/fraud_data.php?id=2310
AAAAHHHHH!!!! **** @#$%( & *( % # # @ ! ik kan me echt in jouw inleven, weet je. ik zou liever die mensen een superknal geven, maarja daar krijg je je geld niet mee terug.
Poster: Basz-LineAAAAHHHHH!!!! **** @#$%( & *( % # # @ ! ik kan me echt in jouw inleven, weet je. ik zou liever die mensen een superknal geven, maarja daar krijg je je geld niet mee terug.
Poster: Silteo
kvind het echt klote voor je man ..... volgend x als je grote bedragen gaat kopen altijd via rembours betalen...dat doe ik altijd....voor de rest keep your head up....
Poster: Illusion
Klopt verstandig. Je betaald dan wel wat extra's maar je weet zeker dat de betaling goed verloopt, en dat jij je spulletjes krijgt.
quote: |
Poster: bramv ik zou zoiets niet uit het buitenland bestellen te veel risico |
Poster: Nico_26
quote:
Poster: bramv
ik zou zoiets niet uit het buitenland bestellen
te veel risico
Inderdaad! ... Er kunnen altijd zovééél dingen mislopen
k heb het zelf ook een keer gehad, maar dan als verkoper.
Ik wilde een mengpaneel verkopen via marktplaats. Na een half jaar biedingen van € 20,00 aan te horen, kwam er eindelijk een mooi bod. Ongeveer het zelfde als de vraagprijs. En meneer had er ook geen moeite mee om de verzendkosten te betalen. Hij zou het geld overmaken, ik mijn rekeningnummer gegeven. Maar geld heb ik nooit ontvangen, en gelukkig het pakketje ook niet verstuurt. Dus ik mail hem na 5 dagen terug, Heeft u het geld overgemaakt? jah dat had die meneer gedaan, en hij zij overmorgen is mij zoontje jarig, het is voor zijn verjaardag. Ik vertrouwde het niet, dus niks opgestuurt, ook nooit geld ontvangen. Dus mail die gast nog eens vriendelijk terug of hij nog interresse had. het blabla@planet.nl adres was met de noorderzon vertrokken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.