Poster: djmamo
dit is echt dom.
dj apparatuur kan wel wat verschillen in het buitenland en ook 2e hands, toevallig weet ik dat dj apparatuur net ff wat duurder is in de UK.
maar 1600 voor een A&H en 2 cdj's, dan ga je ook wel denken dat dat erg goed koop is.
en dan uiteindelijk maar 1300 euro betalen.....?
waarom
vind het echt dom en impulsief koopgedrag, gewoon maar goedkoop dingen willen hebben en dan niet meer nadenken.
ja dan krijg je dit.
ik heb het ook meegemaakt dat ik iets kon verkopen, en ik zou het pas opsturen als ik het geld had, en nooit gekregen dus niet opgestuurd.
voor diegene die dit op internet tegen komen mensen die met western union werken zijn 99% van de tijd bezig met mensen oplichten, zeker met vergelijkende situaties.
vooral als de schipping van spullen of geld transfers via nigeria lopen.
verder: eerst denken, dan doen
en is in dit geval niet gedaan, jammer maar nu weet je wel wat je niet meer moet doen.
Poster: djmamo
oke klopt dat ik recht op de man ben, direct dus..... denk dat het niet verkeerd is (ook al zijn andere het daar niet mee eens).
maar daar zouden we een ander topic over kunnen beginnen over mijn directheid (zullen we maar niet doen)
wou gewoon ff zeggen dat het enorm dom is, en bergijp ook wel dat je door het goede en vlotte gedrag van iemand anders een bepaald vertrouwd gevoel krijgt, maar wil niet zeggen dat het niet dom is.
verder geef ik ook een goede tip dat je dj appartuur niet in het buitenland moet kopen via western union, omdat er veel oplichters mee werken (althans de naam van W.U.) er word ook erg veel via nigeria gedaan dus nooit doen.
als je 2e handse apparatuur koopt of andere spullen die mischien niet helemaal te vertrouwen zijn ga dan langs om het te teseten voor dat je het aanschaft.
en mensen je hoefd nu niet te zeggen: dus dan moet ik naar engeland om mijn gear te controlleren.... NEE want je moet het daar gewoon niet via internet kopen. mischien als je op vakantie bent dat je dat kunt doen.
verder, goed nadenken, forums bekijken, veel vragen.
Poster: robertkennis
2x Pioneer CDJ1000mk2
1x Allen & Heat Xone 62
Pioneer headphone
Flightcase
En dit alles voor 1600 euro.
Ze kwam met het idee om gebruik te maken van WESTERN UNION. Dit is een betalingsmiddel wat over het algemeen erg veilig is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.