ik heb juist een maya 44usb gekocht met de bedoeling dit als timecode te gebruiken
maar op het asio contol panel 2.5.5 vind hij geen device
ik heb wel vista zou dat daaraan liggen ?
en weet iemand hoe ik dit kan instellen ?
en een makelijk programma om mijn maya gemakelijk op aan te sluiten
What do you think about problemen maya 44 usb op vista ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Onder Vista heb je op dit moment twee probelemen. Alle drivers moeten gesigneerd zijn door Microsoft. Dat is bij een hoop fabrikanten nog niet gebeurd waardoor een heleboel geluidskaarten nog niet werken onder Windows Vista. Daarnaast is in Windows Vista het geluidsmodel voor een deel veranderd. Dit wijkt af van wat gebruikt is sinds ik denk Windows 95/ NT4.0. Ik vrees dat je ASIO driver voorlopig nog niet zal werken onder Windows Vista. Heb je wel de gewone geluidsdriver werkend onder Vista? Wil je echt gebruik er van maken, dan zul je een dual boot optie moeten aanmaken met bijvoorbeeld Windows XP.
No new postings for 6.346 days. Post CommentThat would be 211.5 months or a whopping 17.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.