Table top cd spelers. (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ArCee    posted on 28-03-2007 16:33
Peoplez. Over een paar maanden wil ik mijn set uitbreiden met een stel tabletops alleen.....ik kom er niet echt uit welke ik wil nemen of wat de beste koop is voor mij. Er zijn natuurlijk diverse merken op de markt en Pioneer staat het hoogste aangeschreven alleen, die zijn stevig aan de prijs.  
Daarbij zal m'n budget ergens rond de 800 a 1000 euro leggen voor 2 cd spelers. Het hoeven geen super de luxe spelers te zijn, gewoon om lekker mee te beatmixen.
Nu vroeg ik mij af: Is kwalitatief het gat tussen Pioneer en de andere merken erg groot? Dan doel ik op merken als Denon en Numark om maar iets te noemen. Ik heb nu zelf een twinspeler van Numark (CDN MK3) en die werkt heel aardig alleen zijn de start/stopknoppen wat gevoelig. Deze al een keer vervangen.  Mijn vraag is dus: Kijken voor gebruikte Pioneers of b.v. nieuwe Denons of Numarks? Wat is het meest wijze?  

What do you think about Table top cd spelers. ??

Vote :   

baath    posted on 22-05-2007 19:27
Poster: ArCee
Cd spelers besteld, mooi nog iets van de prijs af kunnen krijgen, 219 euro p.st

voor dat geld zal je er zeker veel plezier van hebben Winking my eye
Jer    posted on 23-05-2007 08:35
Ik heb de axis 9 een uitgebreide axis 4:P

Alles werkt er naar mij mening perfect op! Nooit problemen gehad nog nooit weg geweest! Wat ik echt een pluspunt vind van de numarks is dubbele loops daar kan je echt lkkr mee spelen.
En hij zit er miss als speelgoed uit maar ze voelen toch erg robuust en betrouwbaar aan!

Die axis 4 zit gewoon alles op wat je nodig heb om te beatmixen.
Heb er zelf ook een paar keer mee gespeeld en ze voelen ook gewoon precies aan als de axis9 stevig enz...

Dus hier heb je zeker een tijd plezier van!
ArCee    posted on 23-05-2007 13:00
Dat is de bedoeling ook boyz  Eens kijken of er wat geld overblijft voor een verse mixer
Tremenduzz    posted on 23-05-2007 18:37
Toch jammer dat niemand de Reloop RMP-1 heeft geadviseerd. Lijkt sterk op de Pioneers (niet alleen qua uiterlijk). Maar dan voor nog geen 400 euro per stuk.
Uiteraard kun je niet verwachten dat deze speler hetzelfde aanvoelt en presteert als een CDJ800 of 1000, maar daar betaal je dan ook niet voor.
User edit by Tremenduzz on 23-05-2007 @ 18:38:07 (92%)
baath    posted on 23-05-2007 18:41
Poster: Tremenduzz
Toch jammer dat niemand de Reloop RMP-1 heeft geadviseerd. Lijkt sterk op de Pioneers (niet alleen qua uiterlijk). Maar dan voor nog geen 400 euro per stuk.
Uiteraard kun je niet verwachten dat deze speler hetzelfde aanvoelt en presteert als een CDJ800 of 1000, maar daar betaal je dan ook niet voor.

denk dat er gewoon nog te weinig mensen zijn met ervaring met die RMP-1
en het is toch weer de dubble prijs dan voor een axis-4
ook al vindt ik die rmp niet duur
ArCee    posted on 25-05-2007 18:50
Zo, vandaag ook een mixer erbij genomen. Numark DM1720, 5 kanaals

Weet niet hoe dat met Reloop zit maar op de Pioneer mis ik toch (omdat ik het gewend ben en als ze erop zitten gebruik je ze ook) de pitchbend knopjes voor die kleine correcties tussendoor. Ik vind dat persoonlijk lekker werken maar net zoals ik al zei, omdat ik het gewend ben. je kunt jezelf ook iets afleren natuurlijk
Alert : Gebruik de edit knop ipv. replyen op jezelf.
Mod edit by Jorrit on 25-05-2007 20:39 (100%)
ArCee    posted on 04-06-2007 19:01
Beetje jammer. Vrijdagmorgen m'n nieuwe spul opgehaald, aansluiten en wat blijkt? 1 Axis 4 geeft maar signaal op 1 kanaal. Alles geprobeert (voor ik voor doedel sta) maar lag echt aan de speler. Nou ja, bellen en zaterdag terug gebracht. Nieuwe was vrijdag meteen besteld (netjes) maar even kleine teleurstelling dus. Ze draaien wel erg lekker maar nog ff flink oefenen met dat loop gebeuren.
JasperVC    posted on 04-06-2007 19:34
Ik denk erover de axis9 te kopen...
iemand aar ervaringen mee ??
Luxx    posted on 04-06-2007 19:40
je wilt wel veel kopen jij :P nieuwe mixer, effector, tabletops
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 04-06-2007 @ 19:40:44 (100%)
baath    posted on 04-06-2007 22:08
Beetje jammer. Vrijdagmorgen m'n nieuwe spul opgehaald, aansluiten en wat blijkt? 1 Axis 4 geeft maar signaal op 1 kanaal. Alles geprobeert (voor ik voor doedel sta) maar lag echt aan de speler. Nou ja, bellen en zaterdag terug gebracht. Nieuwe was vrijdag meteen besteld (netjes) maar even kleine teleurstelling dus. Ze draaien wel erg lekker maar nog ff flink oefenen met dat loop gebeuren.

jammer dat 1 het niet deed..
maar dat loopen is idd nog een vak apart lukt bij mij ook nog niet altijd even goed (a)
ArCee    posted on 04-06-2007 23:36
Volgens mij leren exact het juiste moment te pakken Baath of??
baath    posted on 05-06-2007 07:12
Volgens mij leren exact het juiste moment te pakken Baath of??

dat is zeker zo,
en oefening baart kunst Winking my eye
OneSixty    posted on 05-06-2007 18:10
Poster: JasperVC
Ik denk erover de axis9 te kopen...

[sarcasme-mode] hihi, die is leuk [/sarcasme-mode]

This is an old Topic

No new postings for 6.461 days.
 Post CommentThat would be 215.4 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

88 Users online: 35 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 11.689
Most visitors online this month : 248
Lifetime Pageviews since 2003 : 234.679.704