Poster: Nvie
Die behringer amp (EP 2500 geeft trouwens 500 watt op 9 Ohm en 1500 gebrugd) zie je veel terug bij drive ins enzo,
Poster: DrMando
enig voorstel voor de boxen ? aanraders prijs/qualiteit
Poster: MD
Ik zou zeker geen overschot op mijn versterker nemen. :s
De wrms van je boxen moet altijd hoger liggen dan de wrms van de versterker.
En als je binnenkort dan toch nieuwe boxen wila anschaffen, koop dan meteen actieve boxen. De versterker is dan speciaal gemaakt voor de box dus geen gezeur meer met equalizers.
Ik heb mackies srm450 gekocht en ben er uiterst tevreden van!
Poster: MD
Ik zou zeker geen overschot op mijn versterker nemen. :s
De wrms van je boxen moet altijd hoger liggen dan de wrms van de versterker.
En als je binnenkort dan toch nieuwe boxen wila anschaffen, koop dan meteen actieve boxen. De versterker is dan speciaal gemaakt voor de box dus geen gezeur meer met equalizers.
Ik heb mackies srm450 gekocht en ben er uiterst tevreden van!
Poster: dutchman
ik zou eigenlijk niet gaan voor die dap versterker...ik hebe r hier 1 thuis staan en voor zo ver ik weet klinkt die versterker niet helemaal zuiver...hij gaat veels te snel schel klinken...kan mss ook aan mun speaker klinken maa ik d8 da het mun versterker was...(btw heb 2 rw-15's staan)
Poster: greup
Let even op je taalgebruik!
Daarbij is het NIET je versterker die het niet zuiver laat klinken. Dat zijn je (goedkope) speakers. De dap p levert niet eens z'n slecht geluid, en zeker niet voor de prijs.
Natuurlijk zijn er versterkers die beter klinken ( en een stuk meer kosten!)
Poster: dutchman
uhhm...wat zei ik dan verkeerd
maar het gekke is dat iemand anders z'n speakers niet schel klinken en het et zelfde type is...maa hij heeft een dap pro versterker:S
Poster: djpeckman
ik ga personelijk als je dan toch zou moeten kiezen voor de CTWO-450 ( JB )
waarom omdat ik hem zelf ook op mijn kamer heb staan...en ben er erg tevreden over......!
Poster: greup
Dan zou je eigenlijk jouw boxen even op zijn versterker moeten gooien.
Klinken ze dan niet schel? Dan kan het zijn dat Of jou eq niet goed staat, of dat jouw versterker tehard staat voor je boxen.
Mocht het dat allemaal niet zijn, dan kan het zijn dat je misschien de oude versie van de Dap P hebt (daar heb ik geen ervaring mee, en kan ik dus niets over zeggen) of dat jouw versterker niet goed is (maandag ochtend model)
oke..da zouk dan maa is doen...benk eigenlijk wel benieuwd naa...maa uuhmm.je zei tegen mij dak op mun taalgebruik moest lettu...ben ookw el erg benieuwd wat ik dan heb gezegd..kan k er voortaan opletten
oke..dat zal ik dan maar eens doen... ben ik eigenlijk wel benieuwd naar... maar uuhmm. je zei tegen mij dat ik op mijn taalgebruik moest letten...ben ook wel erg benieuwd wat ik dan heb gezegd..kan ik er voortaan opletten