Poster: MartinDuncan
soms heb ik dat ook wel eens dat ie net er tussen invalt, ik corigeer het dan met me pitch bend knopjes, ik weet niet of dit ook op die dubbele speler van je zit maar dit is ook een oplossing.
Poster: Cyspoz
Maar Wout-r, het is met een RMP1/RMP2 toch ook een kleine moeite om eens in de zoveel seconde een kleine correctie uit te voeren. Met die schijf is dat alleen maar makkelijker.
Poster: dutchman
met de cdn 22 kan dat met de jog-wheel. zelfde principe alleen dan moet je draaien. het is trouwens ook mogelijk om het met die knopjes te doen...zelf vind ik de jogwheel erg handig.
Poster: dutchman
ik heb zelf de cdj 200.. deze kan als ik hem op 6% zet..met stapjes van 0.02 werken...moet je wel heeeeel voorzichtig schuiven.
Poster: Jorrit
0,5%? Wat voor cd speler uit de vorige eeuw is dat? Of gebruik je de wide pitch range?
Misschien bedoel je 0,05%, zelfs een antieker als de DN-2000 heeft 0,1% preciesie...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.