![]() | De draaitafels en cd-spelers staan vanavond weer klaar voor jou!!! Vanavond organiseren we de deejay battle van 2007! Vorig jaar was dit een groot succes met veel deejay talent en een uitermate gezellige sfeer. Of je nou house, reggaeton, apres ski of hard draait! Iedereen krijgt zijn 'moment'! Heb je interesse? Schrijf je dan nu in door een mailtje te sturen naar allan@discoyellow.nl Vermeld je NAW gegevens, de muziekstijl die je draait en je evt. ervaring! Aanvang: 22.00 - 03.00 * Entree: € 5,00 * Leeftijd: 15+ Yellow Carnisseweg 110 2993 AE Barendrecht |
Poster: Jer-E
hey nick hoe was die battle vorig jaar dan want daar was ik niet bij vertel daar eens wat over??
Poster: jera
nou :S ik vind het maar een kl*te discotheekje hoor
rasichte daaro :P kom ik daar aan met paar vriende komen we er niet in omdat we uit ridderkerk komen :S:S nou ga ik dus nooi meer heen
mzll jera
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.