Ik wil me orienteren op een nieuwe cd speler en wil graag es in de praktijk met diverse modellen echt werken. Ben bv erg geintresseerd in de Denon DN-D6000. Weet iemand of er de komende tijd ergens een Horeca/licht geluid/Dj georienteerde beurs/meeting is, waar ik demo modellen kan testen?
What do you think about DJ Beurs? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
je kunt hem bij RJ Showtechniek in de showroom testen, hebben ze alle modellen staan, ze zitten in Goor, Overijssel naast het station.. als ik het goed heb gezien hebben ze ook de DN-D6000 staan, weet ik haast wel zeker, ze hebben volgens mij alle modellen wel staan.
No new postings for 7.232 days. Post CommentThat would be 241.1 months or a whopping 19.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.