2de hands mixers PA markt betrouwbaar
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NIekh    posted on 27-02-2007 19:36
Ik had een vraagje ik ben op zoek naar een mixer heb de djm 800 op het oog.
Ik ga ook naar de PA markt en stel ( ik zeg stel ) dat er een djm 800 staat en hij ziet er goed uit maar hij is wel 2de hands en is goed door de vorige eigenaar gebruikt zouden jullie deze aanraden te kopen of niet??
want mijn vader heeft welles zo'n groot mengpaneel gekocht op de PA markt en die deed het helemaal niet.

What do you think about 2de hands mixers PA markt betrouwbaar ??

Vote :   

djpeckman    posted on 27-02-2007 19:46
Eeerlijk gezecht vewacht ik geen DJM 800 op de pa markt het kan wel hoor maar er zijn niet veel mensen die er van af willen!

Als je Gebruikte ( of het nou 2 hands of een ocacion is ) apparatuur koopt zou ik zoizo altijd dat gene testen dus vescheinlijk had je vader niet goed opgelet.

Ik vind het wel te vertrouwen het zijn vaak bekenden bedrijven die de apparatuur aan bieden.
En dat kan bijna niet mis gaan>

NIekh    posted on 27-02-2007 19:50
ja dat is waar dat is dom van mijn vader ( toen was ik nog niet mee :P) maar vorig jaar zag ik een cdj 200 ( is wel wat anders dan een djm 800 ) maar daar zat geen doos bij en je kreeg geen bonnetje en geen garantie ! !
djpeckman    posted on 27-02-2007 20:02
Ik heb daar Vorig jaar 2 martin scanners gekocht en heb er wel een factuur bij gekregen anders had ik ze niet gekocht.

Die lampen waren wel Nieuw...... Ze waren besteld en niet opgehaald en daarom stonden ze daar.

User edit by djpeckman on 27-02-2007 @ 20:03:19 (1%)
NIekh    posted on 27-02-2007 20:21
haha grappig wij zaten er aan te denken vorig jaar om die te kopen :P
greup    posted on 27-02-2007 20:24
Poster: djpeckman
Ik vind het wel te vertrouwen het zijn vaak bekenden bedrijven die de apparatuur aan bieden.
En dat kan bijna niet mis gaan>

Dat zijn anders vaak wel de bedrijven die het onpersoonlijkst met hun spullen omgaan,... een drukke verhuur hebben en dus app hebben die vaak flink misbruikt is.

Het is nu eenmaal altijd zo dat 2e hands app kopen een risico is,.. Dit risico kun je enigsinds beperken door hem goed te testen. Dit moet je dan ook altijd doen!
djpeckman    posted on 27-02-2007 20:26
Welke Martin MX-4...... Ik ben een grote martin fan en toen ik deze tegen kwam was ik meteen verkocht ze worden aan getuurd door een Martin freekie.

Toch hou ik meer van plaatjes draaien.

Poster: greup

Dat zijn anders vaak wel de bedrijven die het onpersoonlijkst met hun spullen omgaan,... een drukke verhuur hebben en dus app hebben die vaak flink misbruikt is.

Het is nu eenmaal altijd zo dat 2e hands app kopen een risico is,.. Dit risico kun je enigsinds beperken door hem goed te testen. Dit moet je dan ook altijd doen!

Dat had ik in een eerder bericht ook al aangegeven.... ik weet niet wat die bedrijven doen maakt me ook niet zoveel uit als er maar aan mij een goed product word geleverd.
Alert : Gebruik EDIT ipv een reply op jezelf te geven.
User edit by djpeckman on 27-02-2007 @ 20:27:03 (4%)
Mod edit by Lead on 27-02-2007 23:25 (100%)
Lead    posted on 27-02-2007 23:27
Of het betrouwbaar is ligt niet aan de PA markt, maar aan de handelaar waar je het van koopt. Garantie krijg je meestal maar tot je de stand af bent. check daarom goed wat je wilt kopen (er is bijna overal stroom en een geluidsbron).
Let the BASS be louder
NIekh    posted on 28-02-2007 19:56
Poster: djpeckman
Welke Martin MX-4...... Ik ben een grote martin fan en toen ik deze tegen kwam was ik meteen verkocht ze worden aan getuurd door een Martin freekie.

Ik weet niet mijn pa heeft heel veel van die martins hij is zelf ook martin fan :P

This is an old Topic

No new postings for 6.437 days.
 Post CommentThat would be 214.6 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

78 Users online: 10 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 31.534
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.046.589