Digital Output on DJM-800
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DonBasco    posted on 26-02-2007 13:23
Ik zit met een probleempje op de DJM-800

Ik wil mijn mixjes graag opnemen op Minidisc. Ik heb een DJM-800 met daarop digitaal aangesloten 2 CDJ1000mkiii's.
Mijn Minidisc-speler is de Pioneer MJD-707
 Pioneer MJD707
Nu heb ik de digitale coax-aansluiting van de DJM800 op de digitale coax-ingang van mijn MD-recorder aangesloten.
Als ik nu echter wil opnemen krijg ik de melding: "DIN LOCK" en kan ik dus niet opnemen. (ik kan uiteraard wel gewoon analoog opnemen)

Hoe kan ik dit oplossen?
User edit by DonBasco on 26-02-2007 @ 13:54:24 (12%)

What do you think about Digital Output on DJM-800 ??

Vote :   

Cyspoz    posted on 26-02-2007 13:28
Kan het zijn dat de output frequentie niet goed is. Ik dacht dat je die op de DJM 800 kan instellen.

DonBasco    posted on 27-02-2007 10:45
Niemand verstand van deze gedateerde techniek?
Cyspoz    posted on 27-02-2007 11:34
Kun je niks terug vinden in de handleiding van je Pioneer MJD-707? Ik heb namelijk op google gezocht en moet zeggen dat het er daar ook somber uitziet. Niet echt een antwoord te vinden of maar iets wat kan helpen.
tairip    posted on 27-02-2007 11:36
Poster: DonBasco
Niemand verstand van deze gedateerde techniek?

Ik vind van die MJD-707 alleen een manual waar ik voor moet betalen :S!

Moet je misschien je DJM-800 niet even omschakelen tussen 96Khz/24bits - 48Khz/24bits? Je moet op het niveau opnemen wat de MD speler aan kan!

Ik hoop dat dat het is Winking my eye De switch zit achterop bij de digitale aansluiting.
User edit by tairip on 27-02-2007 @ 12:13:43 (1%)
Lead    posted on 27-02-2007 17:42
Din Unlock, da's demelding die je krijgt als je een copy van een copy wil maken volgens mij. Digitaal mag je maar 1 keer signaal overdragen. Heb je de MD toevallig digitaal van computer/cd opgenomen Confused Dat zou wel het een en ander verklaren namelijk.

Digitaal uit de DJM en naar de MD wordt al gezien als die ene keer dataoverdracht.

Neem : analoog op op je MD en zet het dan digitaal over naar je PC,
of neem digitaal op en ga analoog naar je PC

of neem voortaan direct met je PC op.
Let the BASS be louder
DonBasco    posted on 28-02-2007 10:27
Ik zit nu niet achter mijn set, maar volgens mij was het probleem er al als ik wilde opnemen van de DJM naar de MD. Misschien komt het doordat het gebrande cds zijn die ik op mijn CDJ's afspeel.
Probleem geldt trouwens ook als ik op mijn Pioneer PDR509 Cdrecorder opneem.

Ik ga wel even wat uitproberen met aansluitingen. Ik vind het wel een belachelijke beveiliging. Blijkbaar kan je wel op PC digitaal opnemen maar niet op MD. Dat is natuurlijk puur consumentje pesten.

tairip    posted on 28-02-2007 11:09
Poster: DonBasco
Ik zit nu niet achter mijn set, maar volgens mij was het probleem er al als ik wilde opnemen van de DJM naar de MD. Misschien komt het doordat het gebrande cds zijn die ik op mijn CDJ's afspeel.
Probleem geldt trouwens ook als ik op mijn Pioneer PDR509 Cdrecorder opneem.

Ik ga wel even wat uitproberen met aansluitingen. Ik vind het wel een belachelijke beveiliging. Blijkbaar kan je wel op PC digitaal opnemen maar niet op MD. Dat is natuurlijk puur consumentje pesten.

Gebrande CD's maakt niets uit, de Pioneer slikken alles (daar zou een vrouw een voorbeeld aan kunnen nemen:P)!
Ghost-Andries    posted on 09-03-2007 16:38
je kan ook gewoon digitaal naar uw pc gaan en zo opneme dat moet normaal ook gaan bij mij lukt het toch maar dan moet je wel een geluidskaart in je pc hebben met digitaal IN want anders zal het niet lukken
tairip    posted on 09-03-2007 17:49
Poster: Ghost-Andries
je kan ook gewoon digitaal naar uw pc gaan en zo opneme dat moet normaal ook gaan bij mij lukt het toch maar dan moet je wel een geluidskaart in je pc hebben met digitaal IN want anders zal het niet lukken

Daarom heeft hij ook een minidisk speler!
djmarcelm    posted on 09-03-2007 18:08
Poster: tairip

Gebrande CD's maakt niets uit, de Pioneer slikken alles (daar zou een vrouw een voorbeeld aan kunnen nemen:P)!

slikken niet alles heb hier dvj x1 staan die niet alles leuk vindt maar dat terzijde

zoals lead zegt komt het door de digitale overdracht wat maar 1 keer mag
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj

This is an old Topic

No new postings for 6.431 days.
 Post CommentThat would be 214.4 months
or a whopping 17.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

89 Users online: 11 Guests (78 Unknown)
Pages generated today : 15.842
Most visitors online this month : 247
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.166.603