Poster: Ft
Ben ik de enige bij wie de site niet eens werkt?
Poster: LexEnglesio
Mensen,
Drukte op een banner van djresource... kreeg ik deze site.. verkoopt apparatuur voor belachelijk lage prijzen. Kan iemand mij vertellen of deze site te vertrouwen is?
thanks,
Poster: PatrickBeuken
Het ziet er inderdaad niet bepaald betrouwbaar uit, maar eigenlijk zou je het voor de lol eens moeten proberen :P Als 84 members 2 euro bij elkaar leggen kun je een CDJ200 bestellen en kijken of die aankomt :P
Het ziet er inderdaad niet bepaald betrouwbaar uit, maar eigenlijk zou je het voor de lol eens moeten proberen :P Als 84 members 2 euro bij elkaar leggen kun je een CDJ200 bestellen en kijken of die aankomt :P
Poster: DaDragon
en dan krijg je de verzendkosten er nog bij :D:D
Poster: Ljrutger
haha iemand een xone 92 nodig, slecht 777 euro wahaha:P
Poster: Ljrutger
Verzendkosten waren tot de 30e gratis. We geven hem aan lead als cadeautje.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.