Advies over verkoop/aanschaf
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djCo-B    posted on 21-02-2007 12:18
Ik weet niet precies of ik het hier moest plaatsen of in een ander subforum, maar als het fout staat sorry

Ik heb momenteel de volgende dj gear:

2x Numark TT 200 draaitafels
1x Numark DXM01 mixer
1x Stanton c.304 cd speler

Die Stanton had ik vorig jaar gekocht, misschien weten sommige dat nog uit een ander topic van mij. Toenertijd wou ik de cdj800's kopen, maar er waren leveringsproblemen omdat de mk2 eraan kwam, maar dat wist ik toen niet. Dus ik had deze Stanton als alternatief genomen.

Inmiddels een jaar later heb ik amper met deze speler gedraaid. Dit komt vooral omdat ik het afgelopen jaar 75% van mn vrije tijd heb besteed aan produceren ipv draaien. Al de bovenstaande apparaten liggen nu al tijden in de verpakking in mn kamer.

Op dit moment wil ik graag de draad weer gaan oppakken met het draaien, maar ik heb nog steeds maar 1 cd speler. De Stanton heb ik een paar keer gebruikt, maar het zit me nog steeds dwars dat ik geen cdj 800(mk2) heb. Ik wil deze nu wel graag aanschaffen. De Numark mixer wil ik voorlopig nog wel houden denk ik. Maar ik vraag me af wat de beste optie is van de volgende:

- Numark TT200's en de Stanton verkopen => 2x cdj 800 mk2
- Numark TT200's verkopen, en de Stanton houden => 1x cdj 800mk2 + Stanton c.304
- Nog een Stanton kopen (deze optie is waarschijnlijk wel het goedkoopste, maar is niet wat ik wil)

Sowieso lijd ik verlies als ik ze verkoop, en sowieso moet ik nog extra bijleggen om 2 cdj800's te kopen. Ik zou het op prijs stellen als jullie mij advies kunnen geven over wat jullie in mijn situatie zouden doen.

Mocht er trouwens iemand geinteresseerd zijn in deze producten hoor ik het wel via PB, als ik wat advies heb ontvangen over deze situatie maak ik wel een apart topic aan waarschijnlijk in het 'Selling' subforum

What do you think about Advies over verkoop/aanschaf ??

Vote :   

_Ivan_    posted on 21-02-2007 12:29
Ik denk dat ik in jou situatie mijn stanton en de 2 numarks zou verkopen om dan 2 cdj800's terug te kopen. Je geeft zelf al aan dat je wil overgaan op de pioneer bakken dus waarom zou je die stanton houden? 2 verschillende spelers lijkt me ook beetje lastig werken eerlijk gezegd. Dus in mijn situatie zou ik het huidige (1x stanton, 2x tt200) verkopen en dan geld bijleggen en voor 2 cdj800mk2's gaan
Feel&.Celebrate.Life!
djCo-B    posted on 21-02-2007 12:46
ok, bedankt voor je reply!
Ja het verkopen van dj gear is nog nieuw voor mij, in heb tot nu toe alleen maar geinvesteerd. Het klinkt allemaal wel zo makkelijk om 'ff' je draaitafels te verkopen, maja dan moet er wel vraag zijn Happy, laughing
Dj_Fantasy    posted on 21-02-2007 12:52
Er is altijd wel vraag naar Dj-gear. Het begint echt een hype te worden bij de jongeren, maar of de jongeren vinyl verkiezen over cd's of software is de grote vraag!
Zo draaitafels zijn goed om te beginnen.
Normaal als je deze op 2de handse website's zet zul je deze wel vlug kwijt zijn.

dj2dj.nl
right1    posted on 21-02-2007 12:57
'k denk dat je best voor de 2cdj's zal gaan. vooral omdat je zegt dat je nog maar weinig met je stanton hebt staan draaie. dus kan je al direct gewend geraken aan je cdj.
djCo-B    posted on 21-02-2007 23:00
dat is waar ja, ik denk dat ik dan maar ga voor 2x cdj 800
ik heb maar ff 2 topics aangemaakt in Sales en ze nog op een welbekende 2e hands verkoopsite geplaatst

This is an old Topic

No new postings for 6.505 days.
 Post CommentThat would be 216.8 months
or a whopping 17.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

85 Users online: 10 Guests (75 Unknown)
Pages generated today : 35.539
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.417.414