OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat er veeel kan vebeteren aan deze site. De keiharde verhouding zwart-wit doet pijn aan mn ogen en ik vind de teksten ronduit slecht. Voor het .nl account zou ik zeker kiezen voor beter lopende zinnen en een bruikbaardere pagina indeling!
Het woord van de dag is "feestjes". Mmmmm... Zwart-wit combinatie vind ik echt foeilelijk, de teksten zijn echt voor verbetering vatbaar en zorg dat je dezelfde lettertypes blijft gebruiken. Ik ben eigenlijk heel erg benieuwd naar wat jullie willen bereiken met de site; wat is jullie visie achter dit ontwerp?
This is an old Topic
No new postings for 6.598 days. Post CommentThat would be 219.9 months or a whopping 18.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.