Hallo Iedereen! Ik heb een vraagje. Wat is nu eigenlijk het verschil tussen een CDJ-800 MK2 en een CDJ-1000 MK3? Op de site van pioneer zag ik dat bij de cdj 1000 MK3 er meer loopfuncties op zaten?
Ik zou graag de grote verschillen willen weten tussen deze spelers.
Alvast heel erg bedankt!
Groeten, MD
What do you think about Verschil CDJ-800 MK2 en CDJ-1000 MK3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Thx voor de reacties. Ik heb dus begrepen dat in de cdj 1000 een sd kaart in kan om cue points enzo op te slaan maar hoe zit het eigenlijk met de loops? Daar kan ik niet meteen iets over terug vinden. Zijn de functies van de loops van de cdj 800 gelijk aan de functies van de loops van de cdj 1000 ? Of heb je bij de cdj 1000 juist meer mogelijkheden?
Het is juist andersom, de 800 heeft een uitgebreidere loop functie. Bij deze speler kun je de loopjes delen in stukken. De cdj-1000 heeft daar wel tegenover staan dat de loop-in adjustable is, dus dat je naderhand de begin frame kunt veranderen.
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.