Koop als je blieft geen DJM-600... akelig, vreselijk, en vooral verouderd ding. Voor die prijs kan je veel beter een Nuo5 kopen. Ik ga hier niet verder over uitbreiden omdat het al tientallen keren is gebeurd op dit forum, gebruik de search maar

. De 800 is een prima mixer, een van de beste ter wereld zelfs, en dat voel je ook gelijk aan je portomonee
En ja, over de CDJ's: voor thuisgebruik zou ik akkoord gaan met Rick dat een CDJ800 ruimschoots voldoende is, tenzij je echt behoefte hebt aan hotcues. Zelf ben ik aan het denken om naar 1000's te upgraden, maar ik ben nu al een aantal jaar heel erg tevreden over de 800. Als je van plan bent om de CDJs on the road mee te nemen, dan zou ik wel de 1000's aanraden vanwege hun betere bouwkwaliteit. Ook als je in clubs draait heeft de 1000 het voordeel dat je je cues en loops kan opslaan op een memory card. Die pleur je dan in de CDJs dat ze daar staan hebben en je bespaart jewelf gelijk heel wat tijd - tijd dat je kan gebruiken om sneller te gaan mixen. Maar, zoals Lead reads al gezegt heeft - het hangt er van af hoe veel centen je er op tafel voor neer wilt leggen!