Nee hoor, verschil is heel simpel zoals ik al in een ander topic zei: wil je particulier gebruik is apple niet echt een optie=> vrij 'duur'. Wil je meer gaan doen ivm webbuilding, grafisch, audio etc dan is het beter voor een apple. Wat doet microsoft: 101 fabrikanten onderdelen laten maken wat NOOIT maar dan ook NOOIT goed kan samenwerken(processor van het merk X, videokaart van het merk Y) resultaat=> vrij grote vereisten, loopt ie in het honderd. Wat doet apple? Alles door 1 en dezelfde fabrikant laten maken wat dus wel goed werkt met elkaar. Dat is het verschil, ik zeg niet dat windows vrij onstabiel is, maar met een apple kun je wel makkelijk werken ookal is je systeem wat ondergeschikt, en dat zou ik niet aanraden met een windowsje
Poster: the-melody
ik denk dat jou macbook een uitzondering is, ik heb er namelijk nog geen problemen mee gehad En als het een groot welgekend probleem is dan had apple het allang opgelost en die reeks macbooks uit de rekken gehaalt
Ik denk dat jou macbook een uitzondering is, IK heb er namelijk nog geen problemen mee gehad.
wel dat hij ophoudt na windows erop te hebben gezet of met ander ram geheugen erin
Poster: ciderke
We zijn hier wel serieus aan het afdwalen maar nog een laatste vraagje;
Ik heb normaal geen virus op m'n windowssectie, maar ik heb inderdaad 1 x een gig ram geheugen en 1 x 256. Waarom is dat dan wel een probleem?
Om toch nog een bijdrage te leveren aan deze topic;
Inderdaad Roy, FS zal niet draaien op de intel macs. Tenzij je de upgrade koopt naar de recentste Traktor versie, maar deze kost al snel 300 euro als ik me niet vergis. Dus opletten geblazen!
had je dat er al inzitten vanaf dat je hem kocht(of laat ik het anders zeggen: werkte hij vroeger daarmee wel of sinds je die derin hebt gestoken niet meer?). Lijkt mij iig geen probleem maarja de jongens van apple zullen het wel vinden. Sorry roy dat ik dit alles hier zeg
Poster: Mforge
stalen behuizing!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.