Advies cd-spelers gevraagd (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjSiLvErMoRoS    posted on 11-11-2004 11:28
Hallo mense ik zoek hulp teminste zoiets als advies Ik heb nu 2 draaitafels staan en wil cd spelers erbij gaan nemen maar wat kan ik het beste nemen een dubbele cd speler of niet ik wil goed advies hebben zodat ik weet wat ik doe alvast bedankt !!
User edit by W.i.M on 17-11-2004 @ 20:02:10 (6%)

What do you think about Advies cd-spelers gevraagd ??

Vote :   

MadSteven    posted on 31-05-2005 16:56
Hij handelt vooral makkelijker, vind ik zelf. De OEM-bakjes bieden soms iets meer functionaliteit, maar klinkt de scratch weer wat minder of loopt het wiel wat stroever of... Nou  ja, laat ik het gewoon zeggen: op al die andere bakjes heb ik wel iets aan te merken en op de Axis 9 (CR als je in het heden spreek natuurlijk) niet.
FMG    posted on 31-05-2005 22:03
ok
djmamo    posted on 31-05-2005 23:34
anders moet je op ebay kijken mooie spullen en goed koop als je ze uitzoekt
www.moonentertainment.nl
Nightmoves    posted on 04-06-2005 09:02
Poster: jordy
ik heb de mijne voor 850 uit duitsland .. de MK2

Jordy, heb je misschien een link hiervan?
Thx m8
User edit by Nightmoves on 04-06-2005 @ 09:03:09 (2%)
Lead    posted on 04-06-2005 09:57
AUB geen commerciele links Winking my eye

Hier zijn product features en functies belangrijker om te bespreken in het forum dan de prijs. Iedereen die goed zoekt kan wellicht een goede prijs vinden, zo moet iedereen de prijs vinden wat voor hem nog acceptable is om te betalen.

Denk hierbij aan het feit dat :

Duitseland heeft geen vertaling voor het woord SERVICE. Als er iets mis is kan het een lange weg zijn om het opgelost te krijgen. De verkopende winkelier is verantwoordelijk voor de service die je bij een toestel krijg.... Duitse winkeliers geven vrij weinig service. Succes dus als er iets mis mee mocht zijn.

Als er iets in de fabriek mis is gegaan (kapeltje die gemonteerd is, is kapot bijv.) valt  dit natuurlijk omnder de garantie. Garantie wordt verleend door de verkopende winkelier, bij de winkel waar je hem gehaald hebt moet je dus de garantie claimen.

In duitsland hebben ze 1 jaar garantie, in Nederland 2 !

In nederland kunnen veel winkels je goed adviseren en helpen ze je aan een vervangend toestel mocht er iets met je spelers aan de hand zijn.

Lees ook : forum topic /dj-apparatuur-in-Duitsland/

Nu weer back On topic SVP.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 7.091 days.
 Post CommentThat would be 236.4 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

66 Users online: 4 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 4.997
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.951.603