Dit is afhankelijk vanb je budget, wensen en toepassing.
Als je scratcht zijn we zo klaar en kom je op twee losse spelers uit met een prijskaartje vanaf ? 1500 tot ? 2500.
Maar als je drive-in werk doet adviseer ik toch al snel een dubbele speler met een 19" menger in een kist.
Wil je echter gewoon lekker CD'tjes draaien thuis dan is elke speler prima. Aangezien je TT gewend bent zou ik al snel denken aan spelers met een jogschijf voor het pitchbenden met "feeling".
Als je duurzame gear wilt (en je hebt het budget) kies dan voor een van de Pioneer spelers of een dubbele Denon, die hebben een prima referentieblad gekregen in de afgelopen 10 jaar.
Het ligt er maar net aan wat je ermee wilt doen inderdaad, en helemaal wat je er voor kunt uitgeven.
2 enkele spelers zijn meestal duurder dan een dubbele CD speler. Bij een enkele CD speler ben je de bewegingen al gewend dus leer je je super snel aan.
Als je degelijk spul wilt hebben kom je al snel bij de wat duurdere spelers, waar meestal meer opties op zitten en die precizer werken. ( maar je kunt ook 1 voor 1 je spelers kopen... )
Een dubbele CD speler zal in het begin wennen zijn, maar na een tijdje kun je waarschijnlijk op beide even snel werken.
Ik zou gevoels matig voor 2 enkele spelers gaan, dat is toch hoe de bewegingen zouden moeten zijn... en als er iets mis is met eentje heb je in ieder geval nog muziek ;D.
Hey, Ben nu ook op zoek naar cd spelers.. maar wil ze liever apart aanschaven.. heb er atm toch maar 1 nodig.. Heb budget tussen de 400-500 eurries.. iemand advies? ik heb gehoord dat JB System CD200 best wel reliable was... (alowel die 319 euries is) Is er maybe iets met net iets meer in de prijs klasse die ik aangeef? al vast bedankt
Voor 399 euro: ADJ PSX
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=8399
Top Pielbakje!!!
Volgens mij komt het allemaal uit dezelfde fabriek qua onderdelen alleen worden ze ergens anders geasambleerd (Net als Dateq dat doet met de Appollo en de XTC, made in Korea, build in Almere :P ).
Maakt overigens verder vrij weinig uit want de S450 van Stanton is van binnen exact gelijk aan de JB CD200 alleen mist de CD200 de electronica voor de touch sensitive jog.
Bij de S450 zit de behuizing dus iets minder vol met............ lucht :P
Ik geloof dat jij ook pics had gemaakt van alle spelers op Plasa of niet lead?
Er zitten een paar verschillen in de features (de software dus) van de spelers.
Als je dus alle feature lijstjes uit je hoofd gaat leren dan heb je kans dat je er de goede tussenuit kan pakken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.