Poster: ceesietopc
Hij gaat juist final scratch gebruiken met de nieuwe cdj's (als het geen oud interview is). Eerst wilde hij niet, omdat hij het blijkbaar met TT's nog veel lekkerder vond als met de MK3, maar bij de nieuwe spelers lijkt het blijkbaar zoveel op TT, dat hij de overstap durft.
Pioneer en een draaiende platter. Ik denk het niet, maar het zou kunnen. Pioneer heeft ook veel klanten die geen denon willen, vanwege de draaiende platter.
Ben heel benieuwd wat Lead heeft te zeggen
Poster: ceesietopc
Hij gaat juist final scratch gebruiken met de nieuwe cdj's (als het geen oud interview is). Eerst wilde hij niet, omdat hij het blijkbaar met TT's nog veel lekkerder vond als met de MK3, maar bij de nieuwe spelers lijkt het blijkbaar zoveel op TT, dat hij de overstap durft.
Pioneer en een draaiende platter. Ik denk het niet, maar het zou kunnen. Pioneer heeft ook veel klanten die geen denon willen, vanwege de draaiende platter.
Ben heel benieuwd wat Lead heeft te zeggen
Poster: Mforge
2 lead : ik lees net een stukje dat pioneer weer met nieuwe cd spelers komt binnenkort? en dat het unieke spelers gaan worden?
is dat zo?
Poster: Lead
als je bronvermelding geeft wil ik best reageren hoor.... echter zonder bronvermelding is dit een roddel en die hoort natuurlijk niet thuis in dit forum.....
Poster: TheSupercrab
zo als al gezegd is, je kan met iedere CD speler FS gebruiken, dus ik zie zo ie zo het punt niet om een CDJ te ontwerpen die beter zou werken met FS als elke CD speler dat al kan. Beetje zinloos, als pioneer met iets nieuwes komt lijkt het mij meer iets dat direct MP3 kan speelen via HD/USB ETC.
Poster: robbert
Ja het enige wat ik me voor kan stellen is dat er een Pioneer product op de markt komt met een HD ingebouwd, of aansluiting via usb. Pioneer zal de concurrentie op dit punt niet uit het oog moeten verliezen willen ze in de toekomst marktleider blijven.
Poster: PatrickBeuken
...Daarnaast dacht ik dat wij, djr-members, als eerste over zoiets geïnformeerd zouden worden...
Poster: PatrickBeuken
... Pioneer doet zoiets eerder op de Namm of Plasa.
Poster: Ferrox
Een dubbelaar met cdj-1000 functies??
Poster: Mforge
op www.love2party.nl staat er intervieuw met kerri chandler die dus werkt voor pioneer.....ff lezen, naar mijn idee praat hij niet over de mk3
Poster: Ferrox
Wat ik nog meer kan concluderen is dat hij een draaiende platter zal hebben.
Poster: Cyspoz
P.S. Ik mis een stukje essentiële kennis, Lead en Pioneer
Poster: Cyspoz
Ja ik weet dat ik het had moeten weten.Maar afgezien van vragen, stond het hier ook
In iedergeval niet tijdens de signup :P
Poster: DaDragon
Als de link niet mag haal em dan maar weer weg. Maar ik dacht dat ik gelezen had dat de bron even geplaats moest worden. :D
Poster: Lead
Hoe krijg je dat zo compact ?
knap, uit welke zin trek je precies die conclusie. Volgens mij wordt daar niet over gesproken.
Een draaiende platter is, zoals al eerder gezegd niet echt iets voor Pioneer, wat zijn precies de voordelen ervan ? (maar da's een andere discussie)
Nou die conclusie trek ik uit het feit dat hij altijd final scratch heeft gebruikt, en dus een draaiende platter wilde hebben. Maar als ik het goed lees kan het ook een pc-cd combinatie zijn waar hij op doelt. Daarnaast lijkt mij een draaiende platter ook niets voor pioneer, tenzij je hem uit kunt zetten. Maar dan kost het weer enorm veel extra centen voor iets wat je niet gebruikt.
Poster: T4Twister
is er dan echt niets waarmee we lead kunnen chanteren?
oja ik weet het!we boycotten djresource en gaan met zn allen naar djforum.nl
haha, grapje he lead(niet dat je me dalijk van djresource afgooit of een lagere rank geeft)
Poster: tairip
Wie heeft het over Final Scratch?
is er dan echt niets waarmee we lead kunnen chanteren?
of zoiets:
dit in een mailtje zetten en naar de top van pioneer sturen
Poster: tairip
*ZUCHT*
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.