Jouw beste aankoop ooit!!?? (14/16)   Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjSiLvErMoRoS    posted on 08-11-2004 23:54

Wat is jouw beste aankoop ooit gedaan mijne is dat ik een Dj set en ook gelijk mijn eerste set voor 160 euro heb gekocht helemaal compleet Happy, laughing de nieuwwaarde was 860 euro hahaha

What do you think about Jouw beste aankoop ooit!!?? ??

Vote :   2 members like this  

specialm    posted on 16-01-2011 22:25
Poster: Vassilli
Tuurlijk hebben Mac's soms problemen. Alleen veel en veel minder dan windows.

Persoonlijk vind ik dat niet. Ik vind windows veel stabieler.
TH3llC    posted on 16-01-2011 22:31
Poster: specialm

lol! jij bent dus echt de aller aller aller eerste die ik dat hoor zeggen!Cool
Vassilli    posted on 16-01-2011 23:59
Poster: TH3llC

Ja hier ook Cool Toch grappig dit haha
Sebasz    posted on 17-01-2011 00:02

Haha nee dan heb je mijn posts nooit goed gelezen?Cool Nee maar zonder gekheid het zijn gewoon twee verschillende dingen. Voor het meeste zou ik gewoon Windows prefereren. Maar ik twijfel de laatste tijd wel om een iMac te halen, maar dat is puur vanwege logic. Vooral omdat ik Office en Messenger enzo daar veel beter op vind werken.

Alleen da's misschien weer een beetje offtopic. Mijn beste aankoop tot nog toe is toch wel denk ik mijn Axiom 49 geweest en mijn KRK RP8's?Cool Die speakers blazen lekker hard, klinken goed en zien er ook wel stoer uit. En sinds de Axiom klinken mijn producties wel een niveau hoger?Cool Wel vaak gedoe met de latency, want dan moet ie weer op asio4all enzoo.. grr. Dus daarom ook misschien over naar Logic Pro?Cool
Mod edit by Sebasz on 17-01-2011 00:04 (1%)
Vassilli    posted on 17-01-2011 00:05
Nou mijn beste aankoop is m'n Canon 5D Mk2 met toebehoren.
Crazy    posted on 17-01-2011 00:37
DJM 800 denk ik toch wel, en m'n JBL speakers, h??rlijk geluid!
Dolivieira    posted on 17-01-2011 09:07

Sinds windows7 is het met de stabiliteit?wel goed. Maar laten we ontopic blijven.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Xtremer    posted on 17-01-2011 09:17
Poster: specialm

Poster: Dolivieira
Sinds windows7 is het met de stabiliteit?wel goed. Maar laten we ontopic blijven.

Sinds windows 7 is het inderdaad wat verbeterd. Ik ben een voorstander voor Mac vanwege m'n studie en het gebruiksgemak. We kunnen hier wel weer een lange discussie over voeren, maar volgens mij zijn hier al een aantal topics over. Zie hier: Waarom een Mac?
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
frankee    posted on 12-08-2011 13:26
Mijn Behringer Dj 750 mengpaneel voor slecht 75?
Vinnyo    posted on 12-08-2011 13:34
Mijn beste aankoop is mijn iMac, mijn beste verkoop is mijn Windows pctje. Winking my eye
feestbeest    posted on 12-08-2011 13:54
Mijn Macbook pro.
En kwa drive in, mijn JB system Dynamo. Veel mensen zullen denken van wtf. Maar ik heb hem al bijna 4 jaar en hij werkt nog als nieuw. Tot in tegenstelling van mijn Aztek Djrobo's , die zijn bijde binnen een jaar stuk en behandel ze het zelfde als mijn jb scanner...
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
mrmagix    posted on 12-08-2011 13:59
Poster: feestbeest
Mijn Macbook pro.
En kwa drive in, mijn JB system Dynamo. Veel mensen zullen denken van wtf. Maar ik heb hem al bijna 4 jaar en hij werkt nog als nieuw. Tot in tegenstelling van mijn Aztek Djrobo's , die zijn bijde binnen een jaar stuk en behandel ze het zelfde als mijn jb scanner...

Heb er ook zo'n 2 hangen hier. Op een lampje na werken ze al enkele jaren zonder problemen. Spijtig van de bewegingen die wat hoekig zijn...

Mijn beste aankoop tot nu toe is toch ook wel m'n MBP... Doet alles wat ik ervan wens zonder enig probleem en niet alleen op vlak van muziek maar ook grafisch.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Nazdrovje    posted on 12-08-2011 14:01
2x Technics SL1200MKII, deze draaitafels worden nog dagelijks gebruikt.
http://soundcloud.com/dj-nazdrovje
Estacy    posted on 12-08-2011 14:05
die staan bij mij nog op de 2e plek, want mn Technics RP-DJ1210 blijft voorlopig firm op 1 staan, wat een apparaat, elke keer als ik dat ding opdoe ben ik weer verbaasd over het geluid. op vakantie heeft ie zelfs mijn trouwe sennheiser dopjes van hun plaats verstoten.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
feestbeest    posted on 12-08-2011 15:23
Poster: mrmagix
Heb er ook zo'n 2 hangen hier. Op een lampje na werken ze al enkele jaren zonder problemen. Spijtig van de bewegingen die wat hoekig zijn...

.

Lampen vervang je zelf bij de duurste scanners denk ik danHappy, laughing. Sja, zijn ook niet meer dan buget scanners, idd wel jammer. Is ook niet te verhelpen(ja het motertje te vervangn maar dat ga ik niet doen)
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
-FLoriZ-    posted on 12-08-2011 15:27
Mijn Macbookje.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
DJSHAK3S    posted on 12-08-2011 17:19
Mijn Macbook pro.

?
ken iemand met ook een setje daarvan die ze ook helemaal geweldig vind,
mijn beste was toch mijn rmx 40 voor 80,-
Ywe    posted on 12-08-2011 17:23
Poster: -FLoriZ-
Mijn Macbookje.
 \

Not even a race.... De Macbook is echt onmisbaar geworden in mijn leven :P

Maar zowiezo laatste jaren goede kopen gedaan. CDJ850's - DJM700 en een Audio4DJ voor een spotprijsje... heerlijk hoe het nu draait
Aziaat    posted on 12-08-2011 17:29
Macbook Pro in zowel normaal als dj-gebruik.
Verder heb ik mijn DJX750 voor spotprijsje van 50? verkregen (nog geen halfjaar oud) en mijn 2 Technics + Concorde Pro naalden voor 850? (ook nog geen halfjaar oud).
Beiden in topstaat en geen schrammetje aan, was amper 2ehands te noemen maar gewoonweg nieuw.
Ashley    posted on 12-08-2011 17:43
MACBOOK PRO
Maar wat nou als het lukt, mama?
dennisn    posted on 12-08-2011 17:47
Lampen vervang je zelf bij de duurste scanners denk ik danHappy, laughing. Sja, zijn ook niet meer dan buget scanners, idd wel jammer. Is ook niet te verhelpen(ja het motertje te vervangn maar dat ga ik niet doen)

de lampen van de jb systems dynamo zijn zeker wel te vervangen, 250 watt 24 volt lampje is er zo in te zetten.
buiten dat om hebben de meeste scanner (buiten de macrofunctie na) altijd hoekigheid, mening lichtman gebruikt dan ook de fadetime bij zijn movingheads/scanners.
Come with it! :: i like pinguins (:
Dennis1981    posted on 12-08-2011 19:29
Heb via marktplaats mijn alesis m520 active?monitorspeakers?geruild voor M-audio BX8A, is niet echt een aankoop, maar wel een goede deal Happy, laughing

En beste aankoop van tijdje terug?, Ecler Evo 4 voor 600 euro, wat een topmengpaneel is dat zeg Happy, laughing
dJORD    posted on 12-08-2011 22:49
Macbook Pro!
Illusion    posted on 12-08-2011 23:18
Donders, bestaat dit topic nog steeds?Cool Cool

Mijn beste aankoop is mijn Acces Virus TI2 Snow!!!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
iGrasmat    posted on 13-08-2011 02:59
2x CDJ-800MK2 Cool
''A DJ is not a jukebox, fuck your request!''
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

85 Users online: 9 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 18.352
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.435.959