Ik gebruik 2 direct drive draaitafels van soundlab en een mengpaneel van jbsystems pro series
What do you think about Welk apparatuur gebruik je ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb zo goed als alles verkocht en weg gegeven. En heb me een XTC gekocht. Mijn huidige setje is dan ook puur voor noodgevallen...als ik het echt niet meer kan houden. (je weet wel)
Dus mijn huidige set: Dateq XTC en een paar SL1210 M5g beluisterd door een set Mackie HR824 monitors.
Monitors zijn trouwens ook PC speakers. Maar dat gamen is ook verleden tijd aan het worden.
Eerlijk gezegd vind ik de XTC een beetje tegenvallen, maar dat is niet eerlijk als je een Xone92 gewend bent. Ben er bang voor dat ik binnen nu en een paar maanden toch voor een DJM-909 ga. Kan ik ook nog eens leren te scratchen, lijkt me ook geinig om te kunnen.
er veel spijt van krijgen zal je denk ik zoiezo niet Gupy... ikzelf vond de XTC ook tegenvallen (in de winkel) al blijft het een goed apparaat zonder enig tweifel.
ikzelf heb hier:
2x CDJ1000 MK2 1x DJM909
beluisterd door:
HDJ1000
-
Mission Speakers (in dubbel stereo)
2x M74 2x een achterspeaker van diezelfde serie (weet typenummer niet meer) maar deze heb ik voor de geweldige midfrequentieprestaties toch maar aangesloten
1x 70 ASE (actieve subwoofer 100W)
... heb ze nu al zon 3,5 jaar... bevalt nog steeds prima, en tis vrij helder en stevig spul... kost wel wat geld.... als je nieuwprijs van nu pakt kost het zo'n 1400?
Geen monitors... maar daar ben ik wel over aan het nadenken... weet iemand een mooi setje dat niet al te duur is? (kwalitatief spul dan wel)
Nu draai ik met 1* T-3 van JB 2* CD-20DJ van IMG (worden binnenkort vervangen door om te beginnen 1 pio-800) 1* MX-4MKII 1* Sennheiser hoofdtelefoon 2* 20 jaar oude philipsspeakers
GRTSSS
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.308 days. Post CommentThat would be 243.6 months or a whopping 20 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...