Ik zie de speler wel zitten.. - Memo functie voor 1000 tracks( cue punten/loops/ etc) - Mp3 ondersteuning - Effecten
Alleennn.. Waarmee Denon vaak op zijn bek gaat is :
1. de beroerde kwaliteit van de Mastertempo ( 'denon noemt dat 'Key '?) Mijn referentie is de Denon DN-2500/2600 Pitchen met ingeschakelde 'key' heeft een zeer duidelijk hoorbaar effect op de geluidskwaliteit ( In tegenstelling tot Pioneer) Ben benieuwd hoe die op deze speler is.. Dat is h?t kritieke punt voor mij...
2. De 'eenvoud 'in bediening. Denon werkt vaak met dubbele functies aan knoppen. Ik vrees helaas ook hier weer een 'parameter'draaiknop die zien die voor trackkeuze, maar waarschijnlijk ook voor andere functies dient... En 'daar wordt sinterklaas niet vrolijk van'
Over levertijd dn-d60o0: een simpel e-mailtje naar de importeur geeft de uitslag:
Quote:
'De DN-D6000 wordt niet eerder dan eind December begin Januari in Nederland verwacht. Een exacte lever datum en prijs zijn nog niet bekent.'
Jammerrr Ik ben benieuwd of iemand er al es mee gespeeld heeft( buitenland wellicht of geimporteerd oid..)
User edit by DJEduardo on 10-11-2004 @ 21:07:30 (100%)
What do you think about Denon DN-D6000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ach ja.....
Het was wel een klerewerk hoor.
haha
Meer dan ik dacht
Maar ik weet zelf hoe fijn het is als je es kan zien en horen hoe een apparaat werkt, voordat je eht evt aanschaft.
En Denon heeft alleen een zeer slechte PRomovideo op de site.
Echt bagger.
Effe kijken, ?uit wat ik bovenstaand lees is DN-D6000 een zeer goede dubbel dekker ? ( ik kan er via Ebay er een voor zeer leuk bedrag scoren. ? ?( mijn cortex 3000 gaat al na 5 dagen de deur uit, omdat ie absoluut niet fijn is )
This is an old Topic
No new postings for 5.430 days. Post CommentThat would be 181 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.