Quote: |
'De DN-D6000 wordt niet eerder dan eind December begin Januari in Nederland verwacht. Een exacte lever datum en prijs zijn nog niet bekent.' |
Promo video vind ik inderdaad een slechte video...
Maar de speler ziet er met z'n functies verder wel goed uit.
Vast niet......
Ik ben het meeste benieuwd naar de :
- Kwaliteit van de mastertempo ( 'key')
- Snelheid inlezen cd's
- Acceptatie van vieze/beschadigde cd's.
- werking van functies ( handigheid), vooral het 'Real time' gebeuren, direct beschikbaar zijn van functies.
Ik las in de manual alweer iets over '10 sec'wachten alvorens een functie in te kunnen schakelen. De 2600 had ook al van dit zoort geouwehoer, met de scratch, dacht ik?
- Werking van mp3's . IS ie dan net zo snel, in manual las ik al dat de memo functie en 100% pitch al niet beschikbaar zijn voor mp3...vandaar.
Poster: DJEduardo
Indeed....
Ik lees net op het denon forum trouwens dat de jog dial ?cht draait, motor gestuurd dus.
Topic on DenonDJForums.com ( als op de andere toploaders van Denon)
Het verbaast me enigszins,..
want het is niet in de video te zien of waar dan ook terug te lezen..
No, it does not spin by motor!
I said like the S1000 NOT the S5000
Poster: Victor
De mastertempo (key adjust) van Denon doet tegenwoordig niet meer onder voor die van Pioneer. Tot en met de DN-2600 was dat inderdaad wel het geval, vanaf de introductie van de DN-S5000 is er een sterk verbeterde mastertempo/key adjust.
De inleessnelheid is zo'n 5-6 seconden. Alleen bij mp3 cd's is die tijd wat langer.
Op de DN-D6000 zijn alle functies direct beschikbaar. Er is absoluut geen wachttijd (laat staan van 10 seconden...). Wel zijn er weer knoppen met meerdere functies. Daar ontkom je niet aan als je zoveel functies op een 3HE bedieningsunit wil plaatsen en ook nog ruimte voor een fatsoenlijke jog en display wilt overhouden.
laadtijd bennik meestal aan het benutten met het meteen opruimen van de vorige cd
Ik ken weinig mensen hier op het forum die denon's hebben.
Ik geloof dat alleen Ger-E een setje had.
Verder weet ik er zelf erg weinig van, alleen wat me opvalt is dat het maar blijft terugkomen dat de knoppen dubbele functies hebben, daar moet je maar mee kunnen werken... het lijkt mij niets.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.