Ik heb een tijdje geleden een draaitafel gekocht (Gemini PDT 6000). Door financiële redenen heb ik er toen maar één gekocht, maar nu is het dus tijd voor een tweede. Jammergenoeg maken ze deze draaitafel niet meer en kan ik hem nergens meer vinden. Nu, enkele vragen: 1) Wat denken jullie van draaien met 2 verschillende draaitafels? 2) Wat is volgens jullie de meest geschikte draaitafel bij de m'n PDT 6000? Ik bedoel daarmee dat ik bv al naar een synq gekeken heb, maar deze is zowat het tegenovergestelde van mijn draaitafel; andere kleur, afgeronde start/stop knop, andere pitch-range, ...
Natuurlijk als er iemand kent die z'n PDT 6000 verkoopt is het probleem direct opgelost natuurlijk...
ter info een paar specs van de PDT-6000; -instelbare pitch-range (4,8,16,32%) -hoge torque -instelbare start en stop tijden -geborsteld aluminium uitzicht
Voor verdere info kan je een uitgebreide review lezen op www.aboutdj.nl
Alvast bedankt
What do you think about Welke tweede draaitafel ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.141 days. Post CommentThat would be 204.7 months or a whopping 16.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.