Poster: DJ-BasRose
Wat misschien leuk is om echt de aandacht van de mensen te trekken is een cameraploeg door de club laten lopen en die beelden extra bij de clips te mixen. Zo heb je wat interactiefs wat mensen wel leuk vinden denk ik.
Poster: Cyspoz
Ik zou het mooi vinden als je nog duidelijker naar voren laat komen dat DJ/VJ/LJ zeer strak met elkaar kunnen intergreren waardoor de bediening steeds makkelijker wordt. Een led dansvloer die bijvoorbeeld aansluit bij de video beelden in de vorm van bijvoorbeeld iets Ambi-Light achtigs waar de LJ/VJ niets voor hoeven te doen. Hetzelfde zou ook mooi zijn om terug te zien in de lichtshow, dat kleuren synchroom lopen met de VJ. En dat zowel LJ als VJ hun input van de DJ gemakkelijk over kunnen nemen. Dan bedoel ik bijvoorbeeld snelheid (BPM/Tempo) maar ook een filtereffect wat qua sfeer terug te zien is in licht en beeld. Een voorbeeld wat ik zo kan bedenken is dat een LP (Low Pass) filter dat de DJ toepast automatisch resulteert in een donkere sfeer met donker warm rood licht en een gedempt video beeld, iets wat aansluit bij het gevoel wat je krijgt bij het horen van het geluid.
Poster: Laidback
De VJ is bij dit project tevens de DJ
Pioneer Music Video Tour, gaat om de DVJ-1000, (etc).
het overmixen van video's
maar zeker een leuk idee!. de LJ moet ook meer Input krijgen vind ik.
hij is bijna even belangrijk als de dj!
Gr. Laidback
Poster: Stephanie
Een van de grote punten vorig jaar was dat de huis-lj helemaal gek werd van het licht van het podium.
Poster: tairip
Ik denk dat de dj's zelf creatiever moeten worden als het om beeld gaat.
De een naar de ander draaien dat kent het publiek nu wel... maak eens een mix en daarbij snelle videobeelde dus 6 nummers in 4a 5 minuten en daarbij afwisseld de beelden van die clips.
Of natuurlijk zoals mijn eerste suggestie, 3D!
Poster: Laidback
een Gewillige, en ook Uitdagende MC erbij.. die speeld met het publiek ?
Klopt......da's ook de kracht van de Pioneer Tour, snelle mixen met videoclips. Tempo zal dit jaar zeker nog opgevoerd worden.
3D heb ik naar aanleiding van je idee bekeken. Als jij nog ergens een tonnetje hebt liggen is er over te pratenM.a.w. heel erg mooi, maar ook heel erg duur......
Poster: tairip
Ik denk dat je dan eens goed in Almere om de tafel moet.... hebben ze niet al een 3D tv uitgebracht zoals andere merken al wel hebben gedaan? :
Nop....
We willen zowel de horeca als het uitgaanspubliek kennis laten maken met de dvj. De horeca met de dvj als onderdeel van de dj-set-up, het uitgaanspubliek met het fenomeen videomixen en clips in een discotheek.