Ik ben aan het rond kijken naar samplers om tijdens het draaien te gebruiken en leuke soundjes aan mijn set toe te voegen.. Mijn oog viel op de Roland Sp 404 en hier zie ik wel goede reacties op. Maar mijn vraag is kan je ook kleine geluidjes zoals een kick en bass als samples nemen? Zodat ik ook live een bubbling beat of jumpstyle beat kan maken? Net als bij een drumcomputer. En hoe snel reageren de samples als je ze indrukt? Of is er een andere apparaat die zowel sampler is en ook drumcomputer?
Alvast Bedankt
What do you think about Sampler/Drumcomputer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik kwam ook de Zoom Rhytm Trak tegen en die leek mij ook wel tof:O.. En die heeft de functie dat je live beat in kan tikken als je gevoel voor ritme hebt tenminste.. En dus mijn vraag is kan dit op de Roland Sp404 ook?
808 dat ding is geweldig! mn beste aankoop ooit! samplen valt ook reuze mee allemaal.. alleen als je m naast je draaitafels wil gebruiken is t zonde van je 800 euro.. dan heb je msschien al genoeg aan de sp404? heb k zelf ook aan zitten denken omdat k niet altijd genoeg heb aan de 16 tracks op die 808..
die Zoom Rhytm Trak.. kweenie ziet er wat karig uit.. beter dan voor de roland msschien.. kweenie waar je m naast wil zetten maar als je n 404 bv aan n 808 koppelt hoef je je over timing geen zorgen te maken, doettie met interne sync ofzoiets (ben geen expert)
User edit by 808madness on 29-11-2008 @ 17:03:30 (100%)
This is an old Topic
No new postings for 5.918 days. Post CommentThat would be 197.3 months or a whopping 16.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.