Probleem BCD2000 Deejay control behringer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DaDragon    posted on 25-01-2007 19:43
Wanneer ik aan het draaien ben met deze deejay control, en ik gebruik de crossfader heel veel dan verliest de computer (programma) op een gegeven moment zijn connectie met de deejay control.

Dat wil dus zeggen dat ik op dat moment alleen met de muis kan sturen. en niet met de unit zelf.

Ik heb de laatste updates gedownload van behringer zelf. Deze verwijderen wat bugs en voegen wat futures toe.

Wie weet hoe dit kan en hoe ik het verhelpen kan?

Het programma is in zijn geheel ook al eens opnieuw erop gezet. Evenals de update.

Ik ben ten einde raad.

oh ja, wat ik dat moet doen om em weer connected te krijgen: programma afsluiten, deejay control uitzetten. daarna weer aanzetten en programma starten.
User edit by DaDragon on 25-01-2007 @ 19:45:19 (28%)

What do you think about Probleem BCD2000 Deejay control behringer ??

Vote :   

IbiziX    posted on 25-01-2007 19:49
kabel goed verbonden?

geen losse usb in je pc?

steek anders eens je console in een andere usb poort, heb ook soms dat de ene usb eens uitvalt :p
DaDragon    posted on 25-01-2007 19:51
Poster: IbiziX
kabel goed verbonden?

geen losse usb in je pc?

steek anders eens je console in een andere usb poort, heb ook soms dat de ene usb eens uitvalt :p

ja de kabel is goed verbonden (is maar 1 usb kabeltje :d)
En nee die zit niet los in mijn pc.

Maar in een andere usb poort kan ik wellicht proberen. Ga ik morgen denk ik even doen omdat ik achter de kast moet kruipen en wat dingen switchen...
Is nu al te donker voor .

This is an old Topic

No new postings for 6.471 days.
 Post CommentThat would be 215.7 months
or a whopping 17.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

86 Users online: 12 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 30.567
Most visitors online this month : 245
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.045.622