Poster: Gray-Wolf
Dank je de reloop heeft nog niemand genoemd haha :D
Poster: Gray-Wolf
ja ik heb inbouwkist met alles erine nzo..lekker makkelijk en ik weet niet hoe ik een 12" in kan bouwen in een 19"inbouwkist.
Poster: Vibemaster-D
ik vind dat je niet moet kijken welke mixer een S/R heeft ik bedoel dateq LPm is een heerlijke mixer maar dat is een live mixer.
een DJM800 is een DJ mixer.
verwacht je kwaliteit mixers zoals de Xone 92 - DJM800 enz.
of is je budget veel lager.
Poster: Nvie
Live Mixers zijn van die grote lellen, 32ch. A&H/Soundcraft en dergelijken... verder zit er een veel uitgebreidere EQ op en heb je meestal overwegend mono ingangen, in tegenstelling tot dat alle ingangen op een DJ Mixer stereo zijn (behalve de mic's).
Met live mixers worden conceren/theatervoorstellingen geschoven, niet gemixt zoals DJ's dat doen.
Poster: Nvie
Live Mixers zijn van die grote lellen, 32ch. A&H/Soundcraft en dergelijken... verder zit er een veel uitgebreidere EQ op en heb je meestal overwegend mono ingangen, in tegenstelling tot dat alle ingangen op een DJ Mixer stereo zijn (behalve de mic's).
Met live mixers worden conceren/theatervoorstellingen geschoven, niet gemixt zoals DJ's dat doen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.