cd shop
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Synq    posted on 18-01-2007 16:52
Ik vind overal wel vinyl shops met de laatste nieuw jumpplaten enzow maar cd shops met de laatste nieuw plaatjesConfused Onvindbaar voor mij...
Ik ga mij nog verplicht voelen om platendraaiers te kopen omdat ik cd's gewoon bijna ni vind zekers?

What do you think about cd shop ??

Vote :   

the-melody    posted on 18-01-2007 16:54
online kopen, dance-tunes vind je veel. Verder als je jump wil draaien ben je beter met vinyl omdat hiervoor meer wordt uitgebrachtHappy, laughing
Ft    posted on 18-01-2007 16:58
hierover heb ik ook al ooit een topic gehad... maar dan vooral gericht op singles... want met gemixte cd's als Tuning Jump enzo kun je niets... dat is meestal 1-2 minuten per song ofzo waarvan de helft al 2 songs door elkaar is...
Bij mij kwamen er echter ook niet echt handige reacties... alleen maar verwijzingen naar Dance-Tunes... Hier is echter HELAAS ook niet alles te vinden Unhappy
Synq    posted on 18-01-2007 16:59
nja, retro, french tek en jump zijn toch mijn core voor het draaien...
Jorrit    posted on 18-01-2007 17:00
Over CD winkels en legale MP3's zijn al genoeg topics:
////www.djresource.eu/Forum/topic/5015
////www.djresource.eu/Forum/topic/4825 
////www.djresource.eu/Forum/topic/4328
////www.djresource.eu/Forum/topic/2187

Voortaan liever even de DJResource Search gebruiken, en dan in een van bovenstaande topics posten, dan houden we de boel centraal en overzichtelijk.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

60 Users online: 9 Guests (51 Unknown)
Pages generated today : 13.884
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.431.491