welk PA / speakerset (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DaDragon    posted on 16-01-2007 14:06
Omdat mijn budget verhoogd is wil ik geen aparte speakers meer als monitor speakers..

Mijn budget is nu 600 euro voor speakers en versterker.

Nu zag ik bij diverse webshops de volgende set staan:

DAP Soundmate 1 MKII € 599,- (incl BTW)
2 passieve speaker satellieten 150 watt /st
1 actieve subwoofer 15" 300 watt met aansluitingen voor de satellieten (dus incl versterkers)
2 standaards en bekabeling.

Is deze aan te bevelen of zou ik beter een andere set of andere speakers kunnen nemen voor dat geld? Het liefst ook actief. Maar passief met losse versterker is ook goed.

De speakers-set/PA-set wil ik het liefst voor meerdere doeleinden kunnen gebruiken. (voor op kamer, voor kleine feestjes, tuinfeestjes, e.d.)

Dus kan ik deze nemen, of zijn er voor die 600 euro ook nog betere spullen? Het geluid moet ook een full-range geluid geven. Dus bas, mid en hoog moet goed zijn.

hier nog even een plaatje van de set waar ik over praat

User edit by DaDragon on 16-01-2007 @ 14:11:27 (54%)

What do you think about welk PA / speakerset ??

Vote :   

DaDragon    posted on 18-01-2007 11:33
Ok.

Ik heb de set die ik in de eerste post staat, vandaag beluisterd..

En mijn verwachtingen waren zelfs overtroffen.
Het geluid is eigenlijk heel goed te noemen. Zeker voor hetgeen waar ik ze voor wil gebruiken.
En voor de prijs van 599 euro (nieuw incl btw) is het denk ik een hele redelijke set.

Dus heb mijn keus gemaakt vandaag. De set is besteld en komt over een weekje binnen.

Bedankt iedereen voor de hulp.

Hier kan een slotje op :D
greup    posted on 18-01-2007 11:46
stiekem had ik al verwacht dat je deze set zou nemen. Zoals ik al aangaf,.... voor 600 euro krijg je hier heel veel voor. Ik denk dat deze set, setje die 2keer zo duur zijn er ook nog wel uit durft te spelen. ( hij komt aardig dicht in de buurt van de hk lucas set)

Er bestaan nou eenmaal dap producten die je EERST moet horen om er over te kunnen oordelen.

Gefeliciteerd met je aankoop.
greup    posted on 18-01-2007 11:46

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

113 Users online: 13 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 11.854
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.437.062