Wat voor auto rij jij (9/20)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hansje    posted on 15-01-2007 15:14
Ben wel nieuwschierig naar in wat voor auto's de forumgangers hier rijden...
Om zelf maar meteen af te trappen, ik rij sinds kerst vorig jaar in een peugeot 206 1.4 X-design uit 2005.
Heb hier op mijn werk ff geen foto's, maar die plaats ik nog wel.

(Modbreak : Alleen foto's plaatsen van je eigen auto !!!)
Mod edit by W.i.M on 06-10-2008 18:28 (25%)

What do you think about Wat voor auto rij jij ??

Vote :   1 member likes this  

Crazy    posted on 09-01-2009 00:55
Poster: Robins
Ik rij een aangepaste opel vivaro:P

Dat vind ik tot nu toe toch wel één van de mooiere busjes.
Robins    posted on 09-01-2009 01:03
Poster: Crazy

Dat vind ik tot nu toe toch wel één van de mooiere busjes.

JA dat vind ik maar hij heeft nu problemen met een aanpassing maar dat komt wel goed kijk ik zit in een rolstoel ik geef gas en rem met mij handen maar soms  blijf mij rem hangen dat is niet zo fijn.
User edit by Robins on 09-01-2009 @ 01:04:47 (5%)
Crazy    posted on 09-01-2009 01:06

JA dat vind ik maar hij heeft nu problemen met een aanpassing maar dat komt wel goed kijk ik zit in een rolstoel ik geef gas en rem met mij handen maar soms  blijf mij rem hangen dat is niet zo fijn.

Oh... Dat is niet zo fijn... En dat is inderdaad niet zo fijn nee. Hoop voor je dat de problemen snel over zijn met je autoSmile having fun.
Robins    posted on 09-01-2009 01:09

Oh... Dat is niet zo fijn... En dat is inderdaad niet zo fijn nee. Hoop voor je dat de problemen snel over zijn met je autoSmile having fun.

Ja dat komt wel weer goed ik was de eerste opel vivaro met die aanpassing daar zit er soms een foutje in helaas. anders ben jij mij taxi:P
Crazy    posted on 09-01-2009 01:22

Ja dat komt wel weer goed ik was de eerste opel vivaro met die aanpassing daar zit er soms een foutje in helaas. anders ben jij mij taxi:P