Wat voor auto rij jij (9/20)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Hansje    posted on 15-01-2007 15:14
Ben wel nieuwschierig naar in wat voor auto's de forumgangers hier rijden...
Om zelf maar meteen af te trappen, ik rij sinds kerst vorig jaar in een peugeot 206 1.4 X-design uit 2005.
Heb hier op mijn werk ff geen foto's, maar die plaats ik nog wel.

(Modbreak : Alleen foto's plaatsen van je eigen auto !!!)
Mod edit by W.i.M on 06-10-2008 18:28 (25%)

What do you think about Wat voor auto rij jij ??

Vote :   1 member likes this  

Crazy    posted on 09-01-2009 00:55
Poster: Robins
Ik rij een aangepaste opel vivaro:P

Dat vind ik tot nu toe toch wel één van de mooiere busjes.
Robins    posted on 09-01-2009 01:03
Poster: Crazy

Dat vind ik tot nu toe toch wel één van de mooiere busjes.

JA dat vind ik maar hij heeft nu problemen met een aanpassing maar dat komt wel goed kijk ik zit in een rolstoel ik geef gas en rem met mij handen maar soms  blijf mij rem hangen dat is niet zo fijn.
User edit by Robins on 09-01-2009 @ 01:04:47 (5%)
Crazy    posted on 09-01-2009 01:06

JA dat vind ik maar hij heeft nu problemen met een aanpassing maar dat komt wel goed kijk ik zit in een rolstoel ik geef gas en rem met mij handen maar soms  blijf mij rem hangen dat is niet zo fijn.

Oh... Dat is niet zo fijn... En dat is inderdaad niet zo fijn nee. Hoop voor je dat de problemen snel over zijn met je autoSmile having fun.
Robins    posted on 09-01-2009 01:09

Oh... Dat is niet zo fijn... En dat is inderdaad niet zo fijn nee. Hoop voor je dat de problemen snel over zijn met je autoSmile having fun.

Ja dat komt wel weer goed ik was de eerste opel vivaro met die aanpassing daar zit er soms een foutje in helaas. anders ben jij mij taxi:P
Crazy    posted on 09-01-2009 01:22

Ja dat komt wel weer goed ik was de eerste opel vivaro met die aanpassing daar zit er soms een foutje in helaas. anders ben jij mij taxi:P

Ja zulke dingen gebeuren, foutjes zijn menselijk. Ik wil wel als taxi dienen hoor, heb alleen geen rijbewijsCool.
Stuur me ( oude ) stiefpa welCool.
Robins    posted on 09-01-2009 01:25
Dat komt dan wel je ooit je rijbewijs heb. ik ben er echt heel blij mee eerst moest altijd iemand mee nu kan ik mooi alleen enzo
Crazy    posted on 09-01-2009 01:41
Dat komt dan wel je ooit je rijbewijs heb. ik ben er echt heel blij mee eerst moest altijd iemand mee nu kan ik mooi alleen enzo

Ja inderdaad, het is toch mooi als je ook zelfstandig dingen kan uitvoeren ondanks je handicap ( vind dat zo'n naar woord ).
Robins    posted on 09-01-2009 02:06
JA dat klopt helemaal ik moet ook alles doen wat ik wil en kan ik kan nog best veel en doe ook vanalles:P
Crazy    posted on 09-01-2009 02:08
JA dat klopt helemaal ik moet ook alles doen wat ik wil en kan ik kan nog best veel en doe ook vanalles:P

Juist! Nog veel succes ermee. Hopelijk blijft het zo positief gaanSmile having fun.
Tomazos    posted on 09-01-2009 06:55
ik rij een Honda Civic uit 95,

een Parelmoer wit+ parelmoer blauwe civic ( wit word in de zon creme achtig tot geel/licht goud.. blauw word Turqiouse/licht groen), compleet geschaved (geen handvaten meer, achterklep strak, geen stoorstrips e.d, compleet custom made interrieur en dashbord, met momenteel minimaal 180pk (Vorige testbank gegevens.. binnenkort weer even op de testbank),

ik ben met deze civic in sprint sneller dan een: Golf 2.8 vr6, Subaru impreza 2.0 gt turbo, Porche 944, Vw golf G60+Corrado G60.. volgens internet gegevens, als ik kijk naar acceleratie tijd, ben ik 0.1 seconden langzamer dan een Vw Golf R32.. maar dit moet ik in de praktijk nog testen.

als je het kenteken natrekt, staat er dat er een 1.5 16v inligt.. dit is natuurlijk al vervangen door een hele dikke V-tec

top snelheid: geen id.. ben bij de 205km/u in de 4e versnelling gestopt.

MOTORISCH:

Cold air intake
Vtec stage 2 Nokkenas
Dc sports Header 4-2-1 spruitstuk
60mm Uitlaatlijn
Vliegwiel maximaal afgedraaid
Benzine drukregelaar stationair 3,2 bar
Gechipt
Shiftlight,
Launch Control,
CSM klasse 2 alarm

ONDERSTEL:

V-Maxx Schroefset verlaging van 30mm/70mm
veerpootbrug voor/boven achter/boven.
Brembo Max Remschijven met ferodo blokken

Exterieur:

De auto is compleet Geshaved alles is strak gemaakt: geen deurklinken, Stootstrips, knipperlichten in voorschermen achterklep.

Motorkap met luchthapper en doorgelaste booskijkers
Spoiler aanwezig.
Verder zit de Jp vizages lip kit eromheen
Remklauwen & trommels in kleur
Jdm Style Black housing koplampen met orange corners
Lexus achterlichten
De lak is in 2 kleuren parelmoer gespoten

Interieur:

Elektrische ramen
Deurpanelen bekleed met witte skai (achter ook)
Compleet zwart interieur
Vti zwart vloerkleed
Custom made tellerbak met plasma type R Tellerplaten
verwamingspaneel is ook een plasma plasma plaat
Type R traanplaatmatten
Momo Sportstuur
Type R schakelpookje
Hoedeplank bekleed met Skai

toekomst plannen...

1 deze weken een ander setje velgen ophalen,
raampjes blinderen,
en als ik de auto even een tijd niet nodig heb, mischien een turbo blok.. maar turbo staat op een laag pitje.
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
User edit by Tomazos on 09-01-2009 @ 07:11:40 (38%)
Stefjuuh    posted on 09-01-2009 07:55
En dan mis ik het interieur...
Tomazos    posted on 09-01-2009 08:02
zal ik speciaal voor jou binnenkort een foto van maken ok?:P
Stefjuuh    posted on 09-01-2009 08:30
Daar zeg ik geen nee tegen!
justjustin    posted on 09-01-2009 09:34
Poster: Tomazos
...
1 deze weken een ander setje velgen ophalen,
raampjes blinderen,
en als ik de auto even een tijd niet nodig heb, mischien een turbo blok.. maar turbo staat op een laag pitje.

wat grappig een maat van me wou dees een paar jaar geleden kopen...maar toch vanaf gezien...Winking my eye
Mod edit by Lead on 27-02-2009 18:19 (85%)
Convert    posted on 09-01-2009 10:04
lekker auto'tje Tomazos, en dat te bedenken dat een Golf R32 standaard van fabriek komt, dan moet jij er wel veel veel aan hebben gedaan wat ook te lezen is :P
Mooi dinkie dat shaven en die lak lijkt indd erg mooi!
Crazy    posted on 09-01-2009 10:52
...

Dat is zeker een mooi wagentje. Je ziet veel getunde civic's, maar deze vind ik dus echt de top!
Echt prachtig! Ga zo door.
Alert : Graag geen hele postings quote, maar alleen de tekst waarop je reageert !
Mod edit by Lead on 11-02-2009 17:56 (91%)
Tomazos    posted on 09-01-2009 10:53
Poster: Convert
lekker auto'tje Tomazos, en dat te bedenken dat een Golf R32 standaard van fabriek komt, dan moet jij er wel veel veel aan hebben gedaan wat ook te lezen is :P
Mooi dinkie dat shaven en die lak lijkt indd erg mooi!

Thnx:D

Poster: justjustin

wat grappig een maat van me wou dees een paar jaar geleden kopen...maar toch vanaf gezien...Winking my eye

kanWinking my eye, maar dan had jou maatje heb gekocht met een kapot motorblok e.dWinking my eye of.. dan had hij snel kapot gegaan

ging mij voornamelijk om dat de paint goed was, verder nietHappy, laughing,

toen een motor in de civic gehangen die eigelijk gebruikt zou gaan worden voor de dragrace.

en een andere bodykit erop gezet, andere velgen, andere koplampen e.d.. compleet interrieur aangepakt, hoe hij er oorspronkelijk uitzag (hoe die maat van jou hem wss wou kopen), is hij niet met nu te vergelijkenHappy, laughing, alleen dat wit/blauw op de zeikant is erop geblevenHappy, laughing

ik wou een monster.. zowel motorisch als uiterlijk.. maar niet te overdreven..
is toch wel gelukt dacht ik zoHappy, laughing

zo was hij een paar jaar geleden.. toen jou maatje hem waarschijnlijk wou kopen:

Dat is zeker een mooi wagentje. Je ziet veel getunde civic's, maar deze vind ik dus echt de top!
Echt prachtig! Ga zo door.

danku danku :D, altijd leuk om te horenHappy, laughingCool

Turbo blok wil ik mischien volgende winter doen ofzo,
ik rij met deze auto tot nu toe zoiezo minimaal 2a3keer in de week naar de Hmh in rotterdam om te draaien.. en verder is het heerlijk vervoer om elke dag in te rijden,

dus ik zal er nu niet zomaar even een andere motor inhangen, met het risico dat er veel problemen voor gaan doen
User edit by Tomazos on 09-01-2009 @ 10:57:31 (44%)
Crazy    posted on 09-01-2009 10:57

danku danku :D, altijd leuk om te horenHappy, laughingCool

Geen dank hoor, hij is het toch zeker waardCool.
Ferrox    posted on 09-01-2009 10:59
Lang verhaal met foto's Winking my eye

Wat heeft dat grapje gekost als ik vragen mag?

Dat strak trekken vind ik eerlijk gezegt niet mooi, maar ik ben meer van het functionele dus vandaar dat tuning niet echt mijn ding is.

Heb je hem trouwens ook weer laten keuren doordat er een ander motorblok inligt? Dat soort grappen is ook hardstikke duur toch?

Ik heb eigenlijk nog nooit het nut van tuning ingezien haha.. Maarja, wie ben ik :P
Crazy    posted on 09-01-2009 11:01
Poster: Ferrox

Dat strak trekken vind ik eerlijk gezegt niet mooi, maar ik ben meer van het functionele dus vandaar dat tuning niet echt mijn ding is.

Heb je hem trouwens ook weer laten keuren doordat er een ander motorblok inligt? Dat soort grappen is ook hardstikke duur toch?

Ik heb eigenlijk nog nooit het nut van tuning ingezien haha.. Maarja, wie ben ik :P

Ieder heeft zo z'n ding, soms zie je ook wel "gepimpte" fietsen. Dat vind ik dan weer overbodigCool
Tomazos    posted on 09-01-2009 11:10

shaven e.d is eigelijk alleen maar uren maken, de lak was +- 6500 euro,

spuiten-shaven heeft vorige gelukkig gedaan, lip op de voorbumper is 300 eu (ex spuiten e.d) lipjes op de achter bumper ook zoiets,

uitlaat lijn was 800 eu, spaghetti spruitstuk is 700 eu, schroefsetje +- 1000 eu, aangepaste remschijven+zuigers 500 eu enz enz..

gaat best wat geld inzitten verkijk je er niet op.. zo'n hobby komt al gauw op zo'n +- 12.000/15.000 eu,
net hoever je erin wilt gaan..
en dan vragen sommige: hoe betaal je dat? antwoord ik altijd: de goeie mensen kennen met onderdelen & sommige verzuipen hun geld aan bier in een kroeg, andere verdienen het in het weekend en stoppen het in hun hobby dj+auto.

wat je zegt met overschrijven vanwege motorblok heb je compleet gelijk in,
kost 400 eu, dit heb ik niet gedaan.. ik heb bij de verzekering gemeld wat voor motorblok erin ligt, en hoeveel pk deze draaid, en wat ik aan me remmen heb aangepast enzo,

dit hebben de allemaal bekeken en toen een premie gemaakt,
op mijn verzekerings papieren staat hij dus wel goed verzekerd..

ik wil hem wel overzetten op me kenteken, ik heb nog een setje liggen om van me trommel remmen achter, schijfremmen te maken, zodra dit erop zit ga ik dat doenHappy, laughing

enige gezijk wat ik nu kan krijgen is dat ik aangehouden word.. en dat op me kenteken papieren 1.5 staat.. en op verzekerings papieren niet.. ben paar keer aangehouden omdat ik 'opval' maar geen 1 agent erover gehoord..

een simpele straat agent die onder mijn motorkap kijkt zal niet zoveel eruit op kunnen maken, ziet alleen hoop slangetjes, hoort me luchtfilter flink aanzuigen, en ziet allerlij druk metertjes e.d..

een agent die hem mee neemt voor technisch onderzoek, die zal me kenteken papieren inbeslag nemen, en moet ik hem alsnog om laten keuren.. het enige wat dan gebeurt is een remmen test.. met geventileerde remschijfjes en dubbele remzuigers kom ik daar wel doorheen hoor:P

dan denk je mischien: jah, waarom verzeker je hem dan niet als 1.5? is toch veel goedkoper..
JAH, maar als ik dan een flinke klapper maak, dan word het in iedergeval verzekerd omdat ik het gemeld heb, en ook een flinke premie ervoor betaal... dat is mij die extra premie wel waardHappy, laughing
User edit by Tomazos on 09-01-2009 @ 11:21:25 (51%)
Ferrox    posted on 09-01-2009 11:24
Ahhh oke..

Dat is een stuk duidelijker. Ik heb dat namelijk wel eens gehoord over de kenteken papieren, dat dat een behoorlijk probleem op kan leveren (in beslagname auto e.d.)

Maar je rijdt iig goed verzekerd rond. Daar ben ik wel blij om! kan dan de verzekering niet gaan liggen zeiken om je kenteken papierenConfused Dat dat niet met elkaar strookt o.i.d.?
Crazy    posted on 09-01-2009 11:25

shaven e.d is eigelijk alleen maar uren maken, de lak was +- 6500 euro,

spuiten-shaven heeft vorige gelukkig gedaan, lip op de voorbumper is 300 eu (ex spuiten e.d) lipjes op de achter bumper ook zoiets,

uitlaat lijn was 800 eu, spaghetti spruitstuk is 700 eu, schroefsetje +- 1000 eu, aangepaste remschijven+zuigers 500 eu enz enz..

gaat best wat geld inzitten verkijk je er niet op.. zo'n hobby komt al gauw op zo'n +- 12.000/15.000 eu,
net hoever je erin wilt gaan..
en dan vragen sommige: hoe betaal je dat? antwoord ik altijd: de goeie mensen kennen met onderdelen & sommige verzuipen hun geld aan bier in een kroeg, andere verdienen het in het weekend en stoppen het in hun hobby dj+auto.

wat je zegt met overschrijven vanwege motorblok heb je compleet gelijk in,
kost 400 eu, dit heb ik niet gedaan.. ik heb bij de verzekering gemeld wat voor motorblok erin ligt, en hoeveel pk deze draaid, en wat ik aan me remmen heb aangepast enzo,

dit hebben de allemaal bekeken en toen een premie gemaakt,
op mijn verzekerings papieren staat hij dus wel goed verzekerd..

ik wil hem wel overzetten op me kenteken, ik heb nog een setje liggen om van me trommel remmen achter, schijfremmen te maken, zodra dit erop zit ga ik dat doenHappy, laughing

enige gezijk wat ik nu kan krijgen is dat ik aangehouden word.. en dat op me kenteken papieren 1.5 staat.. en op verzekerings papieren niet.. ben paar keer aangehouden omdat ik 'opval' maar geen 1 agent erover gehoord..

een simpele straat agent die onder mijn motorkap kijkt zal niet zoveel eruit op kunnen maken, ziet alleen hoop slangetjes, hoort me luchtfilter flink aanzuigen, en ziet allerlij druk metertjes e.d..

een agent die hem mee neemt voor technisch onderzoek, die zal me kenteken papieren inbeslag nemen, en moet ik hem alsnog om laten keuren.. het enige wat dan gebeurt is een remmen test.. met geventileerde remschijfjes en dubbele remzuigers kom ik daar wel doorheen hoor:P

dan denk je mischien: jah, waarom verzeker je hem dan niet als 1.5? is toch veel goedkoper..
JAH, maar als ik dan een flinke klapper maak, dan word het in iedergeval verzekerd omdat ik het gemeld heb, en ook een flinke premie ervoor betaal... dat is mij die extra premie wel waardHappy, laughing

Is inderdaad een duur grapje, maar het ligt er natuurlijk ook aan hoever je er zelf in wilt gaan.
Maar verder nog veel plezier met die bak van je! Hopelijk gaat alles nog voorspoedig ermee en krijg je niet al teveel problemen ermee.
Tomazos    posted on 09-01-2009 11:30
Ahhh oke..

Dat is een stuk duidelijker. Ik heb dat namelijk wel eens gehoord over de kenteken papieren, dat dat een behoorlijk probleem op kan leveren (in beslagname auto e.d.)

Maar je rijdt iig goed verzekerd rond. Daar ben ik wel blij om! kan dan de verzekering niet gaan liggen zeiken om je kenteken papierenConfused Dat dat niet met elkaar strookt o.i.d.?

nee kijk, toen ik de auto ging verzekeren moest ik papieren invullen, met bedrag accesoires, lak, alarm, radio e.d

toen kwam er te staan:

op kenteken is vermeld: 1.5 16V en dan aantal KW.. klopt dit?
ik: ja

daaronder: uitvoering (optioneel):

daar heb ik dus neergezet wat voor blok erin ligt enzo,

paar weken later werd ik gebelt door hun, voor verdere gegevens, omdat ik 19 ben enzo.. en toch best wel snelle auto, maar aangezien ik alles altijd netjes betaald heb, en mijn hele familie daar zit lieten ze het doorHappy, laughing

sommige verzekeringen doen er moeilijk over, ik zit bij unive, daar was het geen probleem.
betaal alleen flinke premie en eigen risico.. maarja.. liever dat.. dan dat ik ga kijken op paar tientjes en straks iemand dood rij, en ik niet goed verzekerd ben omdat de auto voor onderzoek is mee gegaan en ze er dan achterkomen dat dit blok er niet inhoort..

nu kunnen ze niet zeggen van: dat wisten wij niet.. dus wij betalen niet.
User edit by Tomazos on 09-01-2009 @ 11:30:54 (43%)
Crazy    posted on 09-01-2009 11:32

nee kijk, toen ik de auto ging verzekeren moest ik papieren invullen, met bedrag accesoires, lak, alarm, radio e.d

toen kwam er te staan:

op kenteken is vermeld: 1.5 16V en dan aantal KW.. klopt dit?
ik: ja

daaronder: uitvoering (optioneel):

daar heb ik dus neergezet wat voor blok erin ligt enzo,

paar weken later werd ik gebelt door hun, voor verdere gegevens, omdat ik 19 ben enzo.. en toch best wel snelle auto, maar aangezien ik alles altijd netjes betaald heb, en mijn hele familie daar zit lieten ze het doorHappy, laughing

sommige verzekeringen doen er moeilijk over, ik zit bij unive, daar was het geen probleem.
betaal alleen flinke premie en eigen risico.. maarja.. liever dat.. dan dat ik ga kijken op paar tientjes en straks iemand dood rij, en ik niet goed verzekerd ben omdat de auto voor onderzoek is mee gegaan en ze er dan achterkomen dat dit blok er niet inhoort..

nu kunnen ze niet zeggen van: dat wisten wij niet.. dus wij betalen niet.

Ja inderdaad, verzekering van je waardevolle spullen is altijd wel noodzakelijk vind ik. Er kunnen altijd wel dingen gebeuren. Vooral met een auto.
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

68 Users online: 4 Guests (64 Unknown)
Pages generated today : 16.097
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.157.273