Poster: Robins
Ik rij een aangepaste opel vivaro:P
Poster: Crazy
Dat vind ik tot nu toe toch wel één van de mooiere busjes.
JA dat vind ik maar hij heeft nu problemen met een aanpassing maar dat komt wel goed kijk ik zit in een rolstoel ik geef gas en rem met mij handen maar soms blijf mij rem hangen dat is niet zo fijn.
Oh... Dat is niet zo fijn... En dat is inderdaad niet zo fijn nee. Hoop voor je dat de problemen snel over zijn met je auto.
Ja dat komt wel weer goed ik was de eerste opel vivaro met die aanpassing daar zit er soms een foutje in helaas. anders ben jij mij taxi:P
Dat komt dan wel je ooit je rijbewijs heb. ik ben er echt heel blij mee eerst moest altijd iemand mee nu kan ik mooi alleen enzo
JA dat klopt helemaal ik moet ook alles doen wat ik wil en kan ik kan nog best veel en doe ook vanalles:P
Poster: Tomazos
ik rij een Honda Civic uit 95,
...
1 deze weken een ander setje velgen ophalen,
raampjes blinderen,
en als ik de auto even een tijd niet nodig heb, mischien een turbo blok.. maar turbo staat op een laag pitje.
ik rij een Honda Civic uit 95,
...
Poster: Convert
lekker auto'tje Tomazos, en dat te bedenken dat een Golf R32 standaard van fabriek komt, dan moet jij er wel veel veel aan hebben gedaan wat ook te lezen is :P
Mooi dinkie dat shaven en die lak lijkt indd erg mooi!
Poster: justjustin
wat grappig een maat van me wou dees een paar jaar geleden kopen...maar toch vanaf gezien...
Dat is zeker een mooi wagentje. Je ziet veel getunde civic's, maar deze vind ik dus echt de top!
Echt prachtig! Ga zo door.
danku danku :D, altijd leuk om te horen
Lang verhaal met foto's
Poster: Ferrox
Wat heeft dat grapje gekost als ik vragen mag?
Dat strak trekken vind ik eerlijk gezegt niet mooi, maar ik ben meer van het functionele dus vandaar dat tuning niet echt mijn ding is.
Heb je hem trouwens ook weer laten keuren doordat er een ander motorblok inligt? Dat soort grappen is ook hardstikke duur toch?
Ik heb eigenlijk nog nooit het nut van tuning ingezien haha.. Maarja, wie ben ik :P
Wat heeft dat grapje gekost als ik vragen mag?
Dat strak trekken vind ik eerlijk gezegt niet mooi, maar ik ben meer van het functionele dus vandaar dat tuning niet echt mijn ding is.
Heb je hem trouwens ook weer laten keuren doordat er een ander motorblok inligt? Dat soort grappen is ook hardstikke duur toch?
Ik heb eigenlijk nog nooit het nut van tuning ingezien haha.. Maarja, wie ben ik :P
shaven e.d is eigelijk alleen maar uren maken, de lak was +- 6500 euro,
spuiten-shaven heeft vorige gelukkig gedaan, lip op de voorbumper is 300 eu (ex spuiten e.d) lipjes op de achter bumper ook zoiets,
uitlaat lijn was 800 eu, spaghetti spruitstuk is 700 eu, schroefsetje +- 1000 eu, aangepaste remschijven+zuigers 500 eu enz enz..
gaat best wat geld inzitten verkijk je er niet op.. zo'n hobby komt al gauw op zo'n +- 12.000/15.000 eu,
net hoever je erin wilt gaan..
en dan vragen sommige: hoe betaal je dat? antwoord ik altijd: de goeie mensen kennen met onderdelen & sommige verzuipen hun geld aan bier in een kroeg, andere verdienen het in het weekend en stoppen het in hun hobby dj+auto.
wat je zegt met overschrijven vanwege motorblok heb je compleet gelijk in,
kost 400 eu, dit heb ik niet gedaan.. ik heb bij de verzekering gemeld wat voor motorblok erin ligt, en hoeveel pk deze draaid, en wat ik aan me remmen heb aangepast enzo,
dit hebben de allemaal bekeken en toen een premie gemaakt,
op mijn verzekerings papieren staat hij dus wel goed verzekerd..
ik wil hem wel overzetten op me kenteken, ik heb nog een setje liggen om van me trommel remmen achter, schijfremmen te maken, zodra dit erop zit ga ik dat doen
enige gezijk wat ik nu kan krijgen is dat ik aangehouden word.. en dat op me kenteken papieren 1.5 staat.. en op verzekerings papieren niet.. ben paar keer aangehouden omdat ik 'opval' maar geen 1 agent erover gehoord..
een simpele straat agent die onder mijn motorkap kijkt zal niet zoveel eruit op kunnen maken, ziet alleen hoop slangetjes, hoort me luchtfilter flink aanzuigen, en ziet allerlij druk metertjes e.d..
een agent die hem mee neemt voor technisch onderzoek, die zal me kenteken papieren inbeslag nemen, en moet ik hem alsnog om laten keuren.. het enige wat dan gebeurt is een remmen test.. met geventileerde remschijfjes en dubbele remzuigers kom ik daar wel doorheen hoor:P
dan denk je mischien: jah, waarom verzeker je hem dan niet als 1.5? is toch veel goedkoper..
JAH, maar als ik dan een flinke klapper maak, dan word het in iedergeval verzekerd omdat ik het gemeld heb, en ook een flinke premie ervoor betaal... dat is mij die extra premie wel waard
Ahhh oke..
Dat is een stuk duidelijker. Ik heb dat namelijk wel eens gehoord over de kenteken papieren, dat dat een behoorlijk probleem op kan leveren (in beslagname auto e.d.)
Maar je rijdt iig goed verzekerd rond. Daar ben ik wel blij om! kan dan de verzekering niet gaan liggen zeiken om je kenteken papierenDat dat niet met elkaar strookt o.i.d.?
nee kijk, toen ik de auto ging verzekeren moest ik papieren invullen, met bedrag accesoires, lak, alarm, radio e.d
toen kwam er te staan:
op kenteken is vermeld: 1.5 16V en dan aantal KW.. klopt dit?
ik: ja
daaronder: uitvoering (optioneel):
daar heb ik dus neergezet wat voor blok erin ligt enzo,
paar weken later werd ik gebelt door hun, voor verdere gegevens, omdat ik 19 ben enzo.. en toch best wel snelle auto, maar aangezien ik alles altijd netjes betaald heb, en mijn hele familie daar zit lieten ze het door
sommige verzekeringen doen er moeilijk over, ik zit bij unive, daar was het geen probleem.
betaal alleen flinke premie en eigen risico.. maarja.. liever dat.. dan dat ik ga kijken op paar tientjes en straks iemand dood rij, en ik niet goed verzekerd ben omdat de auto voor onderzoek is mee gegaan en ze er dan achterkomen dat dit blok er niet inhoort..
nu kunnen ze niet zeggen van: dat wisten wij niet.. dus wij betalen niet.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.