Hallo, ik had een vraag: ik weet niet welke ik moet kopen (Korg Kaoss pad KP2 Of de KP3). Wat zijn de verschillen, en vooral kan ik met de kp3 hetzelfde als de kp2. Als iemand mij kan helpen zou ik dat heel leuk vidnen. Alvast Bedankt. gray-Wolf,.
What do you think about Kaoss Pad 2 VS Kaoss Pad 3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
hallo.. ik had nog een vraagje. ik wil graag zeker weten of ik met de kp3 ook alle effecten ewoon op een inkomend signaal kan toepassen, of kan de KP3 alleen op de samples effecten toevoegen? als iemand het weet. ik kom erg onprofecioneel over maar me engels is gewoon niet zo bijster. en een nederlandse uitleg van de KP3 heb ik niet gevonden. Alvast bedankt. Gray-Wolf
mja ik wil snel info .. Ik wil hem in de eerste week van februari bestellen.. dan heb ik het geld .. mja ik geloof der zijn niet veel mensen die der ervaring ee hebben hopelijk vind ik toch nog de nodige info. Gray-Wolf
This is an old Topic
No new postings for 6.541 days. Post CommentThat would be 218 months or a whopping 17.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.