Poster: Lead
Ik zou voor de eenvoud van de DJM gaan, ook als je nog ergens in een tent of feest komt te draaien is de kans groot dat je een DJM tegen komt... En dan ben je goed voorbereid
leuk, maar niet mijn ding.
Beetje van alles net-niet. Een Dateq hoort lange faders te hebben en de toewijzing van de filters is echt even wennen en in het begin goed kijken.
Ik zou voor de eenvoud van de DJM gaan, ook als je nog ergens in een tent of feest komt te draaien is de kans groot dat je een DJM tegen komt
De ellende begon al direct, de koptelefoon uitgang stond in split. Hoe je dat eraf krijgt, geen idee. Is ook niet gelukt gister, minpunt 1.
De faders gaan lekker, de EQ is ook goed. Vond de knoppen minder fijn als die van de Nuo.
De filters was even zoeken hoe het werkt, maar dat lukte vrij snel. Maar bij het switchen hoor je nog steeds een tik. Als je beide kanten van de crossfader selecteerd zit er een bult in het midden van de crossfader.
Al met al dus toch niet wat ik ervan gedacht had. Kwaliteit zal goed zijn, alles ziet en voelt stevig aan.
Poster: Jorrit
Hoe zit het trouwens met de klank/muzikaliteit van de mixers, en hun eq?
@ zuur
Wanneer heb je deze post voor het eerst geschreven, die bug op de filter is er toch al lang uit?
Poster: Bonzaiboom
als je een nieuwe DJM-600 koopt kost deze 1100 euro. Als je hem na een paar jaar (zoals je op webveilingsites ziet) wilt verkopen krijg je er nog makkelijk 800 euro voor. Kosten: 300 euro.
Poster: dennisv
A&H Xone 62 maybe.
ik zou niet voor de NUO gaan ik heb er al een paar keer meegedraait. maar het is mijn ding niet.
De DJM-600s zit erg in mn mind, omdat het gewoon een No Nonsense Mixer is,
Poster: DJ_IVI-R
wat ik persoonlijk jammer vind bij de nuo 5, is dat er geen vu meters per kanaal naast de kanalen/eq zijn
want de djm heeft nu eenmaal niet z'n sterke faders... wil nog wel eens afbreken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.