Poster: bramv
@ DNR , die nieuwe logo ....
Poster: bramv
@ DNR , die nieuwe logo die je buurjongen gemaakt heeft is vet. Maar ik zou de achtergrond wat donkerder grijs maken
quote: |
Poster: barthawk gaan we hier nou ook al van die negertaal gebruiken.... ![]() |
Poster: Wout-r
Bij die rechter lijkt het wel of er vingerkootjes onder hangenIk zeg ook de linker.
Poster: DNR
en ik weet gwoon ff nix anders te bedenke
Poster: PatrickBeuken
Ik wil je best wat ter inspiratie geven (klik!) :D
Poster: DNR
dat is met net iets te veel werk..
k hou er niet van uren lang te tekene.. met een half uurtje heb ik t wel gezien vaak..
Poster: Laidback
Dat moet je vooral in je CV vermelden!! :P
Vanavond gaat het gebeuren. Deze wedstrijd bepaalt of Nederland doorgaat. Maar uw tv geeft vlak voor het startschot de geest. En u had hem pas twee jaar geleden gekocht! U heeft vast nog wel een oud toestel boven staan, maar het is toch een domper op deze spannende avond.
Op uw tv zal garantie zitten, maar die is beperkt tot een of twee jaar als u geen garantie heeft “bijgekocht”. De verkoper geeft aan het apparaat te zullen opsturen naar de fabrikant. Reparatie kost al gauw tientallen zo niet honderden euro´s. Kan dat zo maar? Niet als er sprake is van een productiefout.
Na de garantietermijn van de fabrikant bent u niet rechteloos. In het Burgerlijk Wetboek is namelijk geregeld dat de verkoper fouten in een product kosteloos moeten herstellen. Ook na de garantietermijn. Niet alles wat stuk gaat, moet de verkoper kosteloos herstellen. Natuurlijk niet. Maar sommige producten moeten wel simpelweg jaren probleemloos meegaan. En een product moet voldoen aan gerechtvaardigde verwachtingen. Juristen spreken dan van de conformiteitseis.
U hoeft dus geen garantie bij te kopen. Productiefouten moeten ook na de garantietermijn kosteloos worden verholpen. Toch is het geen onzin om garantie bij te kopen. Denk er wel goed over na. U voorkomt er wellicht een discussie mee over de vraag of uw klacht een productiefout betreft.
Ook de wet geeft u als consument een garantie. Die duurt zes maanden. Als een product binnen die termijn stuk gaat, geldt het vermoeden dat er sprake is van een productiefout. Dan moet de verkoper dus kosteloos herstellen. De verkoper mag nog wel proberen aan te tonen dat er geen sprake van een productiefout is, omdat u bijvoorbeeld verkeerd met het product bent omgesprongen.
Bron: DASxtra
Poster: jerzz
varke varke
wats omhoog?
Je weet de helft niet.
wurd up 2 da kinky club. props!
k ben geen pot...
Ik moet gewoon douchen!
Nou, nee.
Waarschijnlijk zit ik wel
in damsk dit weekend, zo
nietdanzekerwetenwel
gezelliggg tussen de nazis dus.
Jeetje..?!
Wat laat..?!
Foei..!!![]()
Houwdoe!
Poster: Laidback
hoelang duurt de Auto Rai ?
ik wil ook even een datum plannen..
ik ben Woensdag & Donderdag vrij..
lijkt me wel weer es gaaf..
al 3 jaar nie geweethaha
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.