Poster: DNR
k heb net de win5laptops game gedaan van lays en doritos
met gewoon 34 kaartjes geen hoog genoege score:P
die game is egt fucked up moeilijk:S
nog meer hier die het hebben gespeeld??
Poster: PatrickBeuken
Gisteravond is mn cdj200 de eerste keer blijven hangen... Ik snap alleen niet hoe het kan... het was een spiksplinternieuwe en originele cd en het is een pio speler :s Op zo'n momenten sta je dus goed voor lul, terwijl je juist denkt dat jou dat met zo'n spelers nooit zal overkomen.
Poster: PatrickBeuken
Met mp3 kan ik het nog begrijpen. Ik heb een cd met een stuk of 900 mp3 samples erop... als ik hier wat van afspeel valt de speler gewoon helemaal uit, na een paar min.
Poster: Ft
Hahaha ik had ook kei veel van die kaartjes gekregen... na 3x spelen ofzo vulde ik ze maar in zonder te spelen... wat een klotespel zeg:P hahaha
Laat ik maar even zeggen, tenzij je veel speelt, win je niet
Ik ken iemand, die heeft er nu al 6 gewonnen (andere namen gebruiken, ander adres en ik regel voor hem telkens proxies)
Die gast speelt echt uren per dag en verdient er een boel aan (900 euro voor die laptop op ebay)
Hij heeft een stapel van 800 van die codes thuis liggen (via via van iemand bij lays meegekregen)
Dus hij staat elke dag wel in de top10
Poster: DNR
idd.. ik zou al met 1 zo'n laptop tevrede zijn:P
maar t is wel een manier:P
Poster: Zuur
Heb mijn nieuwe meubel af.
Zie hier!
Poster: Lead
Ook een BMW kan een lekke band krijgen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.