is dit wat Akiyama DJ-4000 Acura (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DaDragon    posted on 09-01-2007 08:39
ik wil goede draaitafels aanschaffen en kwam deze tegen.
Zijn dit goede?

gebruik voor draaien/mixen

wat zijn de nadelen van deze ? Want ik zag een mooie aanbieding ... 2 stuks voor 625 euro. En zag dat ze een van de betere waren.
Ik geef liever iets meer geld uit aan goede, dan wat minder geld aan tafels waar ik niets aan heb.

En ik las dat deze absoluut niet onderdeden aan technics...

User edit by DaDragon on 09-01-2007 @ 15:57:26 (100%)

What do you think about is dit wat Akiyama DJ-4000 Acura ??

Vote :   

Lukaz    posted on 10-01-2007 14:40
op de acura is dit wat meer werk als op een mixer..  ik heb nog geen schroefje ondenkt..
lolbroek    posted on 10-01-2007 15:29
Misschien wel, maar ik kan je dan ook het voorbeeld geven van een jb of gemini, waar de faders vastgesoldeerd zitten, das nog meer werk Happy, laughing

Ik zie het als normaal onderhoud, maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk! Happy, laughing
kroket    posted on 10-01-2007 16:08
kwil niemand beledigen ofzo, maar als je dit allemaal niet wist dan ben je of een uber beginner of heb je 3 jaar onder een steen gelegen. ;x
Reind    posted on 10-01-2007 17:00
Poster: lolbroek
Vind ik ook normaal onderhoud, mensen vervangen de faders van hun mixer wel, waarom die op TT's niet?

Omdat er met TT faders behoorlijk minder geragt word. Daarnaast heb ik in mijn mixers nog nooit een fader hoeven vervangen (tis voor mij ook goedkoper om het na de afschrijvings periode de deur uit te trappen maar das een ander verhaal aangezien ik als ondernemer word gezien door de belastingdienst) dus om dat onderhoud te noemen....

Ik zal overigens nooit met oude gear blijven werken, financieel totaal niet interessant in mijn geval en daarnaast blijf ik graag een beetje bij qua ontwikkelingen EN ken ik graag de achtergrond van mijn spullen.... bij nieuw is dat geen achtergrond, bij second hand oudere gear loop je het risico op verborgen gebreken + kosten voor het eventueel herstellen.
DaDragon    posted on 11-01-2007 07:22
nou mijn keuze is gemaakt.

ik heb de 2 OEM-bakken besteld. (compleet met 2 Ortofon Concorde pro elementen / naalden en slipmatten)

ik heb tevens besteld:

Reloop RMX 40 DSP (zag in reviews dat dit een goede mixer is met veel mogelijkheden)

Vandaag kan ik ze ophalen. Dus vanavond kan ik lekker draaien.

Dat er in veel clubs met cd's gedraaid wordt (CDJ-1000 mk3 of CDJ-800 mk2) weet ik wel. Maar gelukkig ben ik daar ook bekend mee.

Alleen is het gewoon leuk om met vinyl te draaien. Het blijft immers een hobby.
Dus hoe lang vinyl het nog uithoudt, maakt me niet uit. Tot die tijd blijft de fun er gewoon in zitten.

Bedankt iedereen nog voor hun reactie. (deze kan op slot)

This is an old Topic

No new postings for 5.922 days.
 Post CommentThat would be 197.4 months
or a whopping 16.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

73 Users online: 3 Guests (70 Unknown)
Pages generated today : 9.973
Most visitors online this month : 184
Lifetime Pageviews since 2003 : 208.958.935