Mijn naam is Benjamin...
A.k.A DJ ACTIVE..
K ben nu 25 jaar en ben nu op zoek na een nieuwe plek om een keer te draaien.
Draai nu ongeveer 4 jaar en dat draaien is een passie en verslaving geworden.
K ben een alround DJ geworden in de tijd dat k nu al draai, K draai met zowel cd's als vinyl, me hart ligt voor de muziek die ik zelf lekker vind. URBAN: Hiphop, R&B, Dancehall, Reggaeton, Bubbling, Old Classics en Partybreaks en New tracks... Dus dat is ook mijn Specialiteit als ik het zo kan zeggen..
Ook natuurlijk alle andere muziek zoals Electro, house en de harde muziek kanten als het maar lekker klinkt toch...
Heb nu een eigen studio'tje thuis gecreerd in een aparte kamer die ik binnenkort helemaal ga omtoveren in een pro-Studio.. (Foto's komen in mijn Gallery als ik er mee klaar ben van het begin tot het eind resultaat..) De apparatuur die ik al heb is:
» 1x Technics SH-MZ 1200
» 4x Technics SL-DZ 1200 » 2x Technics SL 1200 mk2 » 1x Beatmixer 2 » 2x 1000 Watt Paevey boxen » 2x Technics Headphone » 1x Technics SH-MZ 1200
Wat ik nog wil hebben is:
Technics SH-EX1200K
Technics SL1210 M5G 2x Puur om een battle set te creeren om te draaien met me DJ-Collega's die ik ken..
Mijn technieken met draaien zijn op Urban gebied.. Beatmixen, Turntablism, Scratching, Crossfading, Cutting, Beat juggling, Hamster switching, Samplen, etc..
Verder nog verschillemde Lichten zoals Movingheads en Clubscanners etc...
Opname apperatuur voor mp3 opname en Flightcases en Tassen en koffers voor de spullen...
De plekken waar ik onder andere gedraaid heb..
Discotheek de Brothers (Bunnik) Now Resident @ RnB Area
Discotheek Buimpers (Lloret le Mar, Spanje)
Discotheek Tropics (Lloret le Mar, Spanje) Discotheek DeClap (Blannes, Spanje)
Discotheek Mimos (Blannes, Spanje) Discotheek de Brothers (Bunnik) Resident now
Discotheek de Kikvorsch (Altvorsch)
Discotheek Happydays (Culemborg)
Perron 5 (Maarsen)
Scanners Dordrecht
Nightlive (Breda)
Rootz (Leerdam)
De Beurs (Tiel)
Dizzy's (Tiel)
De Roskam (Tiel)
De IXS (Tiel)
In the mood (Tiel)
Het Pleintje (Tiel)
ETC........
Dus bijdeze wat info over mezelf...
Zal binnenkort een Mixtape van me online zetten zodat jullie de kunnen beoordelen.
Keep the wheels spinnen en de Cd-spelers uiteraard..
Greetz DJ ACTIVE