Denon of stanton cd speler (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DNR    posted on 04-01-2007 21:10
ik zat net is een beetje op internet te kijken en toen kwam ik de stanton c.303 tegen voor 222euro dus toen dacht ik, kan ik niet beter 2 van die spelers kopen ipv 1 denon dn-s1000.

dus nu wou ik graag van jullie weten wat ik het best kan doen.

What do you think about Denon of stanton cd speler ??

Vote :   

Winston    posted on 06-01-2007 13:45
@DNR: Je had eerder gezegd dat de C.314 600 euro kost en dus te duur is. De C.313 misschien, maar die zal ook relatief te duur zijn voor de functies die hij biedt.
Tic Toc
DJ_IVI-R    posted on 06-01-2007 16:16
bwa dat schermpje.. alle oem bakken gebruiken bijna datzelfde schermpje.. heb zelf 2 303's en ben er tevreden over.. voor wat ze kosten zijn ze wel leuk hoor.. ook het grote jog wheel vind ik veel beter aanvoelen dan dat van een relooprcd of een gemini of numark of jbsystems
www.nikan.be
DNR    posted on 06-01-2007 16:34
Poster: Winston
@DNR: Je had eerder gezegd dat de C.314 600 euro kost en dus te duur is. De C.313 misschien, maar die zal ook relatief te duur zijn voor de functies die hij biedt.

dat is ook de prijs in nederland. maar ik zag vandaag op een belgische webshop de stanton c.314 voor 450 euro staan.
dit vind ik zelf dus lekker goedkoop voor die speler dus waarschijnlijk ga ik voor die. ik ga wat researche doen naar deze speler en mischien word het deze wel.

dat scherm zit ik niet zo over in. toen ik voor het eerst een oem speler in het echt zag vond ik de display redelijk groot, ook vergeleken met de denon is het scherm groter.

de speler komt op zolder in de garage waar ik mn eigen studio/draairuimte krijg. en daar is het niet zo heel erg ligt. er zijn 2 ramen. en de speler zou waarschijnlijk altijd een beetje schemerig staan.

@ DJ_IVI-R

voelen de spelers ook degelijk aan? en vind je het een aanrader?

DJ_IVI-R    posted on 06-01-2007 18:54
ik vind dat ze degelijk aanvoelen.. heb er voorlopig geen problemen mee, ik vind het juist leuk werken met groter jogwheel dan bv de kleine jog van een numark,jbsystems ,gemini, ..

van schermpje heb ik niet zoveel last.. uiteindelijk zit je trouwens toch ook niet constant op schermpje te zien, maar te luisteren en te matchen ed

seamless loop werkt ook gewoon normaal, voor wat ze kosten zeker een aanrader.. ik heb ook al getest met de andere spelers in die categorie buiten de denon s1000 en in die prijsklasse is de stanton zeker aanrader.. denon is natuurlijk bekender maar ja..
lees anders op aboutdj ook eens de review van de denon, daar staat ook een vergelijking met de c304 of 314 dacht ik..
www.nikan.be
User edit by DJ_IVI-R on 06-01-2007 @ 19:00:59 (3%)
DJ_IVI-R    posted on 06-01-2007 18:55
btw slot in is idd gemakkelijker, maar ik zou zeggen, laat dat niet de beslissende factor zijn
www.nikan.be
DNR    posted on 06-01-2007 19:10
ik heb net de review gelezen op aboutdj. (was er al mee bezig voor jou post:P)
ik denk dat ik gewoon voor de stanton c.314 ga. het is een complete speler met kwaliteid en veel functies. en omdat ik een webshop weet waar deze 450 euro kost, vind ik dit een redelijk goede prijs voor dit product, die 50 euro betaal ik graag extra voor een c.314 ipv een dn-s1000. en het scheelt ook nog eens 150 euro met de normale prijs van de c.314

het lade systeem moet niet zo'n probleem worden. in mn nieuwe ruimte krijg ik een groot genoeg bureau dus kan ik de speler een stukje achteruit zetten.

als ik mn ouders zo ver kan krijgen dat ze ipv mij een verjaardag kado te geven, dat ze mee gaan betalen aan de speler. dan zou ik over 2/3 weken de speler kan bestelen. (wat zijn verjaardagen makkelijk om aan geld te komen:D)

(ik word steeds meer verliefd op de stanton, hoelanger ik naar de afbeelding kijk)

edit.

ik denk dat ik tog maar ff wat langer wacht en voor de rmp2, gezien die dezelfde functies als de stanton heeft, alleen een betere display en een slot in. (+ ik vind hm er mooier uitzien)
User edit by DNR on 06-01-2007 @ 22:08:15 (22%)

This is an old Topic

No new postings for 6.110 days.
 Post CommentThat would be 203.7 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 4 Guests (63 Unknown)
Pages generated today : 6.246
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.044.979