dubbele cd-spelers : synq of citronic
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tijny    posted on 31-12-2006 17:26
Als ik een nieuwe dubbele cd-speler zou kopen van rond de 600 euro. Welke zouden jullie mij dan aanraden? De synq cdx-1 (eventueel met scratsh box) of de Citronic cd-6? Of hebben jullie andere suggesties? Wat is het verschil tussen de citronic cd-6 en de BST cdd 450 of is dat gewoon nagemaakt? moet je voor die laatste toestelen ook een scratshbox gebruiken of is het te doen op het toestel zelf met die grote jog-wielen.

What do you think about dubbele cd-spelers : synq of citronic ??

Vote :   

ccc    posted on 31-12-2006 17:43
Ik heb zelf de Synq CDX-1 gehad. Ik vond het een ontzettend fijne cd-speler. Echt een aanrader als je een dubbele cd-speler wilt nemen. Over de Citronic CD-6 kan ik je niks vertellen.

Mocht je de CDX-1 kopen en geinteresseerd zijn in de scratch box, ik heb hier nog eentje liggen, 4x gebruikt. Compleet zonder beschadigingen.
User edit by ccc on 31-12-2006 @ 17:44:07 (22%)
Yorick    posted on 31-12-2006 17:43
ik heb zelf de Synq, en ben heel tevreden over de cdspeler. omdat het gewoon een fijne cd speler is om mee te werken.
je kan er van alles mee sampel, loop, efx, etc.

ceesietopc    posted on 31-12-2006 22:50
Synq zn CD spelers zijn goede, doordachte zelfontworpen spelers. (geen OEM zoals de super oem) Citronic is volgens mij wel vooral OEM. Ik denk dat ik voor een Synq zou gaan, die hebben gewoon een hele goede naam, ook voor service.

Ik weet niet  veel over Citronic, maar ik dacht me te herinneren dat het bij dit merk vooral om OEMs gaat. Correct me of I am wrong Winking my eye
Tijny    posted on 01-01-2007 15:53
Poster: ceesietopc
Synq zn CD spelers zijn goede, doordachte zelfontworpen spelers. (geen OEM zoals de super oem) Citronic is volgens mij wel vooral OEM. Ik denk dat ik voor een Synq zou gaan, die hebben gewoon een hele goede naam, ook voor service.

Ik weet niet  veel over Citronic, maar ik dacht me te herinneren dat het bij dit merk vooral om OEMs gaat. Correct me of I am wrong Winking my eye

Sorry hoor maar wat is OEM? of voor wat staat dat?
ceesietopc    posted on 01-01-2007 15:57
OEM: Original Equipment Manifacturer.
Dit betekent niets anders als de eigenlijke producent van het product. Andere meken kopen dit product weer en mogen daar dan hun naam op zetten. Goede voorbeelden hiervan zijn Reloop, JB Systems, DAP e.d. Deze kopen dus een product bij een ander en plakken daar hun naam op. Goede voorbeelden zijn de Q30 van JB en de RP4000 van Reloop. Van binnen hetzelfde alleen de looks (buitenkant) zijn anders.

bron: aboutdj.nl

Oem producten zijn natuurlijk niet per definitie slecht, maar soms zijn helemaal opnieuw ontworpen dingen gewoon beter doordacht. Ik weet niet of er iemand ervaring heeft met beide genoemde spelers?
dutchman    posted on 01-01-2007 16:49
ik zou trouwens ook eens kijken naar de cdn 88 van numark...vind het zelf een erg fijne cd-speler:P en er zitten erg veel functies op...hij is alleen wel iets meer dan 600 euro.
User edit by dutchman on 01-01-2007 @ 17:07:16 (11%)
dancedimension    posted on 01-01-2007 16:57
Ikzelf heb de citronic cd-6 ultima, echt een super speler, heeft me nooit in de steek gelaten, je kan er erg creatief mee zijn, goede anti-shock, slikt alles, functies werken naar behoren, fijne knoppen, fijn jogwheel, alles is toch wel erg overzichtelijk, maar buiten dat ga ik hem wel vervangen voor 2x cdj800's. waarom? tja ik vind die toch wel een maatje fijner werken, met name omdat die "table-top" zijn.

Poster: dutchman
ik zou trouwens ook eens kijken naar de cdn 88 van numark...vind het zelf een erg fijne mixer en er zitten erg veel functies op...hij is alleen wel iets meer dan 600 euro.

Het gaat over cd-spelersWinking my eye
User edit by dancedimension on 01-01-2007 @ 17:00:59 (60%)
dutchman    posted on 01-01-2007 17:08
Poster: dancedimension
Het gaat over cd-spelersWinking my eye

heb het ffkes aangepast...komt omdat ik zelf nu een nieuwe mixer zoek:P
dries2005    posted on 16-11-2008 16:37
hallo,ik heb onlangs de bst cdd 450 gekocht tweedehansds.
nu is het zo dat ik nergens de handleiding vindt en zelfs niet op internet...
ik ben er al 3 maanden naar op zoek via sites en dergelijke...
omdat het toestel voor mij toch ingewikkeld lijkt zonder handleiding.
kan me echt niemand helpen met een kopie of zo van dit toestel?
mijn email: driesverhaeghe288@hotmail.com

This is an old Topic

No new postings for 5.872 days.
 Post CommentThat would be 195.7 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

57 Users online: 8 Guests (49 Unknown)
Pages generated today : 15.384
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.432.991