Ik kom even hulp vragen aan de pro's :D ik ga namelijk wat gear bijkopen en ik twijfel tussen een cd-speler en een platenspeler, ik heb al een Synq CDX.1 waar ik het tot nu toe mee deed maar ik wil dus wat meer, wat raden jullie aan?
ik kan echt niet beslissen!
What do you think about Cd-speler of Platenspeler ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik denk dat je voor een budget van 200 euro per cdspeler niet echt een cdspeler kan vinden waarmee je een nummer meer in de hand hebt. Want dan praat je toch idd over de CDX/HDX, DN-3500 of de CDJ-800/1000 en die liggen niet rond de 200 euro ps
De jb systems cd 200? Goede cd speler voor ze geld, doet wat hij moet doen. Je hebt ook een oem versie: Reloop RDC-800s, hoe die speelt weet ik niet maar hij zal het ook wel goed doen aangezien hij een oem is van de Jb systems.(reloop kost 219 in de betere webshop).
Ik begrijp al die mensen die nu nog starten met vinyl niet zo goed.
Alle topdjs draaien tegenwoordig met cd, waarvan een steeds groter gedeelte overstapt op alleen cd.
Ik draai zelf alleen nog maar met cd (CDJ-1000's, wat natuurlijk buiten je budget ligt) maar ik zou echt niet weten waarom ik nog met vinyl zou willen draaien.
Ik heb 1500 vinyls die dan ook met pijn in mijn hart staan te verstoffen, maar so be it.
Als je bovendien ooit nog denkt te gaan produceren (of alleen al edits te gaan maken) is cd natuurlijk ook veel praktischer.
Nog wat over de keuze.
Ik zou zoals je volgens mij ook van plan bent je budget spenderen aan 1 speler.
Dan heb je 2 spelers en kan je de Synq later nog vervangen.
Verschil tussen de RMP1 en RMP2 is trouwens behalve de effecten ook het slot-in systeem voor de lade. Lijkt me wel een prettige.
Ja oke maar ik kan je vertellen dat super fijn is :D Eerst maakte hij mij ook niet uit of ik een cdlade had of een slot-in systeem. Maar nu ik het slot-in systeem heb, vind ik het super fijn. Het klinkt cliché maar ik zou nooit meer anders willen :p Ik raad het je echt aan als je het kan betalen
Ik vind analoge en digitale draaitafels even leuk en even fijn... al ligt het er wel helemaal aan wat voor cd-speler je hebt of neemt nou... ik heb gedraait met technics... sl dz 1200 , pioneer 1000 mk3 en numark huppelepup... ik vind de sl dz 1200 gewoon de beste... want dan heb je echt het gevoel (ik dan) dat je draait met een analoge draaitafel en dat kan ik niet zeggen van de pioneer en de numark... met numark heb ik ook niet echt het gevoel, die numark is niet mijn ding. Ik vind de sl dz 1200 super handig en ik vind hem wel road proof hoor!!! DE SL DZ1200 IS GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
This is an old Topic
No new postings for 6.568 days. Post CommentThat would be 218.9 months or a whopping 18 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.