Cd-speler of Platenspeler (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sammow    posted on 15-12-2006 19:33
Ik kom even hulp vragen aan de pro's :D
ik ga namelijk wat gear bijkopen en ik twijfel tussen een cd-speler en een platenspeler,  ik heb al een Synq CDX.1 waar ik het tot nu toe mee deed maar ik wil dus wat meer, wat raden jullie aan?

ik kan echt niet beslissen!

What do you think about Cd-speler of Platenspeler ??

Vote :   

ScottB    posted on 18-12-2006 10:52
Ik denk dat je voor een budget van 200 euro per cdspeler niet echt een cdspeler kan vinden waarmee je een nummer meer in de hand hebt. Want dan praat je toch idd over de CDX/HDX, DN-3500 of de CDJ-800/1000 en die liggen niet rond de 200 euro ps Winking my eye
User edit by ScottB on 18-12-2006 @ 10:53:13 (1%)
the-melody    posted on 18-12-2006 10:58
De jb systems cd 200? Goede cd speler voor ze geld, doet wat hij moet doen. Je hebt ook een oem versie: Reloop RDC-800s, hoe die speelt weet ik niet maar hij zal het ook wel goed doen aangezien hij een oem is van de Jb systems.(reloop kost 219 in de betere webshop).
DonBasco    posted on 18-12-2006 11:50
Ik begrijp al die mensen die nu nog starten met vinyl niet zo goed. Alle topdjs draaien tegenwoordig met cd, waarvan een steeds groter gedeelte overstapt op alleen cd. Ik draai zelf alleen nog maar met cd (CDJ-1000's, wat natuurlijk buiten je budget ligt) maar ik zou echt niet weten waarom ik nog met vinyl zou willen draaien. Ik heb 1500 vinyls die dan ook met pijn in mijn hart staan te verstoffen, maar so be it. Als je bovendien ooit nog denkt te gaan produceren (of alleen al edits te gaan maken) is cd natuurlijk ook veel praktischer. Nog wat over de keuze. Ik zou zoals je volgens mij ook van plan bent je budget spenderen aan 1 speler. Dan heb je 2 spelers en kan je de Synq later nog vervangen. Verschil tussen de RMP1 en RMP2 is trouwens behalve de effecten ook het slot-in systeem voor de lade. Lijkt me wel een prettige.
Sammow    posted on 18-12-2006 12:20
oke dat heeft me overtuigd van voor de cd-speler te gaan, dat slot-in systeem is leuk ja maar je betaald er ook voor he ...

bedankt, ik ga achter de RMP zien als hij uit is Happy, laughing
ScottB    posted on 18-12-2006 14:37
Ja oke maar ik kan je vertellen dat super fijn is :D Eerst maakte hij mij ook niet uit of ik een cdlade had of een slot-in systeem. Maar nu ik het slot-in systeem heb, vind ik het super fijn. Het klinkt cliché maar ik zou nooit meer anders willen :p Ik raad het je echt aan als je het kan betalen Happy, laughing
DjDM    posted on 20-12-2006 22:43
Ik vind analoge en digitale draaitafels even leuk en even fijn... al ligt het er wel helemaal aan wat voor cd-speler je hebt of neemt nou... ik heb gedraait met technics... sl dz 1200 , pioneer 1000 mk3 en numark huppelepup... ik vind de sl dz 1200 gewoon de beste... want dan heb je echt het gevoel (ik dan) dat je draait met een analoge draaitafel en dat kan ik niet zeggen van de pioneer en de numark... met numark heb ik ook niet echt het gevoel, die numark is niet mijn ding.
Ik vind de sl dz 1200 super handig en ik vind hem wel road proof hoor!!!
DE SL DZ1200 IS GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is an old Topic

No new postings for 6.568 days.
 Post CommentThat would be 218.9 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 12 Guests (55 Unknown)
Pages generated today : 25.381
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.407.256