Sporten en/of verzekeren
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

U-Vinyl    posted on 11-12-2006 20:38
Zijn er nog Dj's die het sporten laten vanwege eventuele blessures en daardoor niet kunnen draaien? Zouden deze DJ's hun handen hebben verzekerd?

Zou je zelf ooit overwegen je handen te verzekeren tegen risico's of een sport niet beoefenen vanwege blessures?

Zelf doe ik karate en dat zal ik zeker blijven doen maar, het lijkt me klte als ik, indien van toepassing, zou moeten optreden met een of twee gebroken handen.

Wat jij?
User edit by U-Vinyl on 11-12-2006 @ 20:52:06 (4%)
Mod edit by Lead on 11-12-2006 21:02 (1%)
[MOD Edit] moved from djtalk

What do you think about Sporten en/of verzekeren ??

Vote :   

Lead    posted on 11-12-2006 21:02
Nooit over nagedacht. Lichaamsdelen verzekeren kost veel geld en het is het alleen waard als je anders echt serieuze inkomsten mis loopt. Is niet echt rendabel denk ik.
Let the BASS be louder
Steev    posted on 11-12-2006 21:09
Ik doe geen sport, niet uit principe, maar gewoonweg vanwege de weinige tijd die ik heb. Hierdoor kom ik gewoon niet aan een sport toe. En in het weekend ben ik blij dat ik uit kan slapen, dus voor mij geen wedstrijden! Overigens fiets ik iedere dag 15 km naar school en 15 km terug naar huis.
the-melody    posted on 11-12-2006 21:12
Is euh elke maand een paar keer sleuren met platentassen en op je zolder ff wat springen en verder elke dag 5 straten lopen om vervolgens 10 min te wachten op de bus? Telt dat mee als sport? Zoja; ja ik doe aan sport. Zonee: nee ik doe niet aan sport.
Jorrit    posted on 11-12-2006 21:15
Nee das geen sport, das simpelweg elke dag veeuul te vroeg weg gaan voor de bus Winking my eye
Wout-r    posted on 11-12-2006 21:16
Ik fiets elke dag 10 km heen en 10 km terug met naar school gaan en af en toe fitness ik wat. Verder geen echte sport.

Verzekeren vind ik een beetje overdreven aangezien dj-en niet mijn baan is en er hangt denk ik ook wel een flink prijskaartje aan...
Camino    posted on 11-12-2006 21:54
Poster: Lead
Nooit over nagedacht. Lichaamsdelen verzekeren kost veel geld en het is het alleen waard als je anders echt serieuze inkomsten mis loopt. Is niet echt rendabel denk ik.

Dat klopt ja, de enige groep van wie ik weet die hun handen laten verzekeren zijn chirurgen, en zeker als die risicosporten beoefenen komt dat heel erg duur uit...
HouseArrest    posted on 11-12-2006 22:05
Ik schaats zelf op redelijk hoog niveau, train 4x per week. Maarr er is nu brand geweest in het Triavium (schaatsbaan nijmegen) en dus kan ik het helejaar gewoon niet trainen! Ik kan nu wel fluiten naar mijn plaats die ik stond in het klassement. Het alternatief was eindhoven maar dat is 1 uur heen rijden en 1 uur terug. Dan houd ik gewoonweg geen tijd meer over!

Ben nu maar wat aan het fitnessen! Happy, laughing
Rens    posted on 11-12-2006 23:11
Ik tennis als sport, maar om nu hiervoor mijn handen/andere lichaamsdelen te verzekeren? Nee... :PHappy, laughing

Reind    posted on 11-12-2006 23:36
Ik freeride/4 cross en downhill als sport maar om daar nou extra voor te verzekeren..... nee. Ik heb alleen de hoogste tandarts verzekering die er is en waarbij alles vergoed word. Het enige waar ik zuinig op ben eigenlijk :P

Maarja nog nooit iets serieus gebroken (op een vinger of een teen na) dus ik ga me er niet extra voor verzekeren ook.
Huta    posted on 12-12-2006 08:14
Ik doe zelf aan tennis en me broer op het hoogste niveau ik weet dat hij zichzelf niet verzekerd het is gewoon niet te betalen. Ik weet zelf wel dat voetballers dit zeker doen bijvoorbeeld ronaldinho of Rooney Henry dat soort spelers verzekeren hun (schietbeen).
Camino    posted on 12-12-2006 14:22
Hey nog een downhiller! Downhill doe ik ook nog wel eens in griekenland, in nederland of belgie is het meestal aardig moeilijk om ergens een goed parcour te vinden... Verder (wind)surf ik ook en speel ik tennis...
right1    posted on 12-12-2006 15:57
TENNIS :p maar als je handen gebroken zijn moet je inovatief zijn :p beetje uitvogelen :d
BillyArd    posted on 12-12-2006 16:00
2 downhillers:wisten jullie dat dergelijke extreme sporten drempelwaarden hebben voor verzekeringmaatschappijen!!!
Vaak zal je je WA voor extreme sporten moeten uitbreiden.
Ik ben veel aan het powerkiten, de WA zegt ongelukken te dekken die gebeuren met schermen tot 1,5m2
daarna ben je niet meer gedekt , mits je een aanvullende WA of whatever verzekering hebt .
Ik vlieg veel met 3,5m2 matrassen en powerdeltas,......dan ben je dus (mits aanvullend verzekerd)al snel niet gedekt bezig.
Lijkt me raadzaam voor jullie dat jullie dat ook even uitzoeken aangezien downhillen ook een extreme sport is.
Toch vrij vervelend als je ineens alles zelf moet betalen bij d tandarts Winking my eye
succes
Blast    posted on 12-12-2006 17:14
Lichaamsdelen verzekeren vind ik een beetje overdreven (als je tiesto heet misschien okéWinking my eye.
Zelf doe ik aan hockey en kungfu, en iedere vrijdag fitness ik op school. En sporten niet beoefenen omdat je dan eventueel een blessure kan oplopen waardoor je niet meer kan draaien vind ik ook ver gezocht. Dan kan je net zo goed de hele dag thuis blijven en niets doen. Bovendien draaien is niet alles.
Ferrox    posted on 12-12-2006 17:44
Doe nu aan wedstrijd zwemmen. Maarja.. wat kun je daar breken eigenlijk?
ScottB    posted on 12-12-2006 17:59
Poster: Ferrox

Je vliezen Winking my eye

Zelf doe ik aan hockey. Daar gaat het er soms ook hard aan toe. Maar alle leden bij de club zijn verzekert dus dat zit wel snor 
User edit by ScottB on 12-12-2006 @ 18:00:07 (1%)
RenéKuppens    posted on 12-12-2006 19:09
Ik doe aan volleybal... is een sport voor de enkels knieen en vingers te kloten
maar ik zou ze niet verzekeren

Ferry Corsten Heeft zijn oren laten verzekeren op zich vind ik dat voor een dj een goed idee als ze ooit kapot gaan en je zou niet meer kunnen werken blijf je toch verdienen:D
Wout-r    posted on 12-12-2006 19:29

Als je té ver doorzemt... tegen de muur aan Winking my eye
the-melody    posted on 12-12-2006 19:31
  Je arm, als je een verkeerde beweging maakt tijdens het draaien en je zit tegen de muur heb je prijs. Een sport zonder blesures bestaat gewoon nietHappy, laughing
Ft    posted on 12-12-2006 22:28
Poster: right1
TENNIS :p maar als je handen gebroken zijn moet je inovatief zijn :p beetje uitvogelen :d

Inderdaad... je hebt altijd je tenen nog... toch? :P ... misschien alleen wel ff aangepast mengpaneel zoeken, aangezien de EQ knopjes meestal een beetje klein zijn...
Decom    posted on 12-12-2006 23:09
Je gehoor is het allerbelangrijkste binnen deze tak, als je dat kwijt bent kun je het wel schudden. Ik weet niet of iemand hier wel eens de film: It's all gone Pete Tong gezien heeft :P In deze film verliest een dj zijn gehoor en zn hele wereld stort in, uiteindelijk leert hij op de trillingen en doormiddel van zijn voeten op een subwoofer te plaatsen weer draaien. Hoogst onwaarschijnlijk als je het mij vraagt. Wel een vette film !!!
U-Vinyl    posted on 14-12-2006 18:36
zeker weten een top film!! Onwaarschijnlijk weet ik niet, waar een wil is.....
Reind    posted on 14-12-2006 18:49
Poster: BillyArd
2 downhillers:wisten jullie dat dergelijke extreme sporten drempelwaarden hebben voor verzekeringmaatschappijen!!!
Vaak zal je je WA voor extreme sporten moeten uitbreiden.

WA is voor hele andere dingen dan wanneer je tanden uit je mond liggen, WA is voor als ik met het kitesurfen weer eens een windsurfer mee pak en zijn zeil aan gort rijg... Winking my eye

Wat betreft mijn tandjes verzekering.... das allemaal prima geregeld, met de duurste polis (die ik dus heb) mag je ze zelfs vrijwillig uit je mond laten meppen (bij wijze van).

This is an old Topic

No new postings for 6.676 days.
 Post CommentThat would be 222.5 months
or a whopping 18.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

67 Users online: 8 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 34.239
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.425.017