Poster: Gray-Wolf
Klopt bij dap kun je wle zeggen je krijgt redelijk veel/goed - voor weinig ^^
Poster: greup
He, heb je toevallig toevallig ook ervaring met de oude/*normale* xls serie.
zo ja,. zou jij de verbeteringen kunnen opnomen?
Heb zelf heel vaak de xls 602 mee op pad, en bevalt me prima verder. maar ben wel benieuwd naar wat de verschillen nou zijn.
Poster: savale
Heb hier een 2x500w RMS ampje van Dateq staan. Gebruik m ook voor me drive inn werk. Gaat lekker hard. Is trouwens echt een oud onverwoestbaar beestje: schatting: 15 jaar oud.
Poster: savale
Het enige nadeel is dat dat ding echt loeizwaar is. Een kilo of 15 weegt ie zeker. Maar is echt n top ding!
Poster: PatrickBeuken
Jammer dat je niet meteen de srm450 hebt genomen.
Poster: PatrickBeuken
Betere kwaliteit. Dan heb je namelijk een processor en versterker die zijn aangepast aan de speakers. Door de limiters kun je er tevens het maximale uithalen.
Poster: djpeckman
Ik gebruik een Ctwo 450 van JB sytems voor op mijn kamer hij bevald heel erg goed hij is nu 1 jaar oud en nog geen probleemen.
Op mijn versterker zijn 2 C300Z Van mackie aangesloten die bevallen me nog beter wat een klank komt er uit die kasten.
Poster: MuffHouse
De ctwo 450 van Jb systems voor op je kamer?? Ik heb deze versterker ook en draai er feestjes mee tot 100 man.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.