Poster: jer
dap a 700 (versterker) en 2 jensen powerstation 2300 (boxen)
Poster: PatrickBeuken
Ook nog zo'n lekker oude uit dezelfde serie als de mijneEnig idee wat die destijds in guldens hebben gekost?
Poster: jer
ik heb een bon erbij kocht hem 2dehands over de a 700 heeft 620 gulden
gekostmaar ik moet je zeggen als ik allebei de kanalen volledig opendraai en er gewoon een uur of 5 maar draai nog steeds een heerlijke sound eerlijk.
En af en toe piekt hij wel is rood
Poster: Jelmer
Syrincs M3-220
Strak geluid op PA niveau, kan ik iedereen aanraden die buren of ouders met dezelfde muzieksmaak heeft.
Poster: djmamo
op PA niveau.... maar natuurlijk mijn stereo op mijn kamer ook.
voor de duidelijkheid.
je hebt een studio monitor set gekocht van een hoge kwaliteit.
PA niveau is totaal anders of stuurt het meer dan 10 kw uit?
Met PA niveau bedoelde ik geluidsdruk. 100dBA op +/- 2m noem ik PA niveau. Er zijn maar weinig betaalbare setjes die dat kunnen zonder als een krolse kettingzaag te klinken.
Poster: djmamo
pak eens een martin audio set? of een henkes reinz setje of een nexo setje.... enz enz..
100 dba op 2m is helemaal niet zo indrukwekkend. wil voornamelijk zeggen dat jij alleen maar op newline webshop naar specs kijkt (of andere booths).
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal. Ik weet best dat er kastjes zijn die lachen om een Syrincs setje, maar...... die zijn 3x duurder(KRK bijv) of hebben een formaat waarvan je moeder, vriend, vriendin of overbuurman niet blij wordt.
en waarom pa niveau, het is gewoon maar een studio monitor set, en ga ook daar maar eens in kijken een beetje krk heeft 100dba op 2 meter
Ik vind 100dBA behoorlijk indrukwekken voor iets van formaat melkpak. De door jouw aangedragen setjes zet je niet in de huiskamer neer :P
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.