Denon x 1500 V.S Ecler nuo 5
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jer    posted on 03-12-2006 19:17
Ik weet dat hier genoeg over te vinden is via search, heb ik gedaan en gelezen! Maar ik kom er toch niet echt uit dus daarom wil ik wat menigen van mensen die een van de twee hebben of er regelmatig mee draaien!

Even wat ik er op aansluit:

Ik heb 2 axis 9 die er op aangesloten worden en een cd-recorder en (tape recorder:P)
Een monitorset, en natuurlijk gaat hij naar me equalizer dan me versterker en dan me (hoofd)boxen.
En natuurlijk me koptelefoon.

Wat ik er mee wil:

Ik wil bruikbare effecten en niet dat er 5 op elkaar lijken, mooi zo ook zijn als ze een beetje makkelijk te gebruiken waren.
Hij gaat voorlopig niet mee on the road! maar daar kan verandering in komenWinking my eye

Als iemand een andere suggestie heeft is dat ook welkom, als het een mengpaneel is met minimaal 4 kanelen en effectenHappy, laughing

Alvast bedankt

P.s. ik zou eerst een djm 909 kopen maar omdat ik zit te denken om 2 cd spelers er bij te kopen waarschijnlijk (2x cdj 1000mk3) wil ik toch 4 kanalen.
User edit by Jer on 03-12-2006 @ 19:21:36 (23%)

What do you think about Denon x 1500 V.S Ecler nuo 5 ??

Vote :   

Shai_lesh    posted on 03-12-2006 19:26
Qua uiterlijk zou ik de Denon nemen...
Jer    posted on 04-12-2006 20:24
Ik had wel wat meer reacties verwacht:P
Lead    posted on 04-12-2006 20:42
Misschien moet je duidelijker je twijfels neerzetten... waar zit je zelf aan te denken en waarom.

Waarom heb je deze mixers in de titel gezet en waarom juist deze ?

Door in de openingspost een duidelijk statement en vraag te zetten lok je zo wel reacties uit.

Wellicht is de DJM-600 een optie of de Dateq Vibe.... (om je keuze uitgebreider te maken)
Let the BASS be louder
Jer    posted on 04-12-2006 22:31
Waar ik tussen twijfel:

De denon kan meer voor minder geld maar, om je equalizer goed krijgen moet je hem gelijk update (heb ik gehoord) ook zo hij brommen dat is de proccesor die zijn werk doet. Niet erg hindelijk maar toch een klein minpuntje.
De effecten zouden erg op elkaar lijken en dant zou bij de nuo 5 niet het geval zijn omdat je ze ook naar eigen smaak kan instellen via edit lab software.
De nuo vind ik persoonlijk wat overzichtelijker de denon is een beetje chaotisch.
Het voordeel aan de denon is dat hij een sampler heeft maar of ik die vaak zou     gebruiken?
Een dry>wet fader vind ik fijner dan draai knop(dxm 06 had ik dat ookWinking my eye), de denon heeft een digitale utigang voor me cd recorder dat is wel makkelijk! Maar de nuo heeft low line ingang goed voor me tape recorder:P:P

Voor de rest weet ik even niks maar, als ik wat weet vul ik het aan.

Alvast bedankt
User edit by Jer on 04-12-2006 @ 22:32:00 (3%)
Zuur    posted on 04-12-2006 22:49
Nuo 5!!

Alles is zeer stevig, goeie en makkelijk te bedienen effecten. Overzichtelijk, grote EQ knoppen en goeie headroom.
Gewoon een goeie mixer.

Ga ze anders eens naast elkaar testen bij een winkel, kun je zien welke je het beste bevalt. 
Lead    posted on 04-12-2006 23:43
Ik zou denk ik ook voor de Nuo gaan. De Denon heeft mooie features, maar mist net wat.

Maar net als Zuur zegt: ga ze eens voelen in een winkel (Feedback/Correct R'dam), dan kun je de keus maken als je beide mixers even van dichtbij hebt bekeken.
Let the BASS be louder
Reind    posted on 05-12-2006 01:28
Absoluut de Nuo5, die is gewoon een beste klap beter. Zowel qua bouw als qua geluids kwaliteit.

Het enige wat ik mis op de Nuo5 ten opzichte van de Denon is de matrix input mogelijkheden.... geweldige uitvinding.

This is an old Topic

No new postings for 6.142 days.
 Post CommentThat would be 204.7 months
or a whopping 16.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

81 Users online: 5 Guests (76 Unknown)
Pages generated today : 8.672
Most visitors online this month : 490
Lifetime Pageviews since 2003 : 215.047.405