2e hands draaitafels
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

GerritB    posted on 30-11-2006 23:16
Hallo,

Ik zit te denken om 2 Technics 2e hands aan te schaffen omdat dit nog al scheelt ivm nieuw.
Nou vraag ik me af of dit verstandig is ivm defecten en gebreken,
en zijn er veel dingen die defect kunnen zijn aan zo'n ding.

Alvast bedankt.

Gerrit

What do you think about 2e hands draaitafels ??

Vote :   

PatrickBeuken    posted on 30-11-2006 23:29
Lees dit eens Happy, laughing
Lead    posted on 30-11-2006 23:31
Aan een Technics draaitafel kan niet veel stuk gaan....

Het belangrijkste om te checken is de arm. Laat hem rusten in de Armrest en probeer hem recht van je af te duwen/trekken (ZACHTJES AAN !). Als je iets heel zachtjes voelt tikken zit er speling op... dit is een dure reparatie: Niet nemen dus.

Check of de armrest en poplight goed werken, zit er nog dempende werking in de popup ?

Als je hem dan ook nog hoort spelen weet je zeker dat alles in orde is Winking my eye
Let the BASS be louder
Lea_Phar    posted on 01-12-2006 08:08
ik weet nog 2 mkII's te koop
als je er belang bij hebt pm me maar
the-melody    posted on 01-12-2006 08:22
Check ook ZEKER of de pitch GOED werkt... Had ik voor: Is hij in goede staat? - Jaja zeker. Test ik hem uit, werkt goed. Is hij net buiten, geld gegeven, begint die pitch dom te doen.... Nieuwe pitch printplaat erin, werkte terug goed. 4 maand erachter: mono geluid.... Alles zat vol met stof. Dus mijn mening: koop niks tot weinig 2de hands. Je kunt beter wat doorsparen en zo een nieuwe kopen waar alles aan ok is, en je garantie hebtWinking my eye Maarja als je toch zeker bent:

-Pitch controleren
-In de toonarm waar je element opmoet, kijken of er nog 4 pinnetjes zitten
-Toonarm(speling dus)
-Pop-up
-Aansluitingen

Dat is wel het belangrijksteHappy, laughing
robbert    posted on 01-12-2006 09:21
Je kan natuurlijk altijd pech hebben met 2de hands kopen, maar ik heb er toch echt goede ervaringen mee. Op deze manier heb ik al erg veel geld bespaard. Als er dan toch eens wat mis zou gaan met iets dat ik 2de hands gekocht heb, dan heb ik nog steeds enorm veel voordeel.
lrfist    posted on 01-12-2006 10:11
en als je naald en al mee overkoopt, vraag meteen ook eens hoe lang ze er al op staan Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 6.586 days.
 Post CommentThat would be 219.5 months
or a whopping 18 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

52 Users online: 10 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 12.484
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.359.867