Nope heeft niets met de voeding te maken (das weer een ander verhaal en inmiddels gewoon opgelost door Ecler, mocht je er alsnog een probleem mee krijgen dan word dat snel gefixet door Ecler).
Het enige wat de V2 anders heeft is symetrisch geplaatste High en Low lines, bij de V1 zaten deze asymetrisch. Eigenlijk niets bijzonders tenzij een phono/line switch omgooien een probleem is.
Tis dus maar net wat je een probleem wil noemen, ik noem het slimmer geplaatst maar ik moet eerlijk bekennen dat ik er met mijn V1 Ecler nou nooit echt wakker van heb kunnen liggen. Voordeel van de V2 versie was wel dat ik mijn V1 tegen een mooie prijs aan kon schaffen..... oftewel ik vond het een retegoede zet van Ecler
Fader delay heeft de Nuo5 overigens niet, ik denk dat je de X1500 van Denon nu in gedachten hebt. Faders van de Nuo5 zijn namelijk gewoon analoog old fashion style en hebben daar geen last van. Snap ook niet waarom iedereen zo lyrisch is over het hele digitale mixer gebeuren, tis leuk als alles digitaal is maar zolang we nog met apparaten als draaitafels en cd spelers zonder digitale uitgang werken heeft het niet bijzonder veel nut ten opzichte van een goed ontworpen analoge mixer.