Sennheiser HD 25 (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 29-11-2006 13:06
Ik weet er zijn lopen al vele topics over dit onderwerp, maar deze hebben geen concreet antwoord gegeven op mijn vraag.

Ik kan van de sint namelijk een nieuwe koptelefoon krijgen.
Mijn technics rpdj 1210 is aan vervanging toe ( de oorkussens zijn afgeragt en laten veel geluid door)
Ik heb zitten kijken en twijfel nu tussen de Sennheiser HD 25 en de Technics RPDJ 1210.

Dat de Sennheiser beter is is uit de vele topics te voorschijn gekomen.
Maar ik ben bang dat de sennheiser niet hard genoeg kan, de een zegt dat het geen probleem geeft, de ander zegt van wel.

Ik ga binnenkort in Discotheek de Hooizolder in westkapelle draaien, daar is de geluidsdruk redelijk groot.
Gaat de sennheiser mij problemen leveren als ik moet draaien onder grote geluidsdruk?

Of zal ik toch weer de technics halen..??

Bij voorbaat dank
Play that funky music white boy....

What do you think about Sennheiser HD 25 ??

Vote :   

TheSupercrab    posted on 30-11-2006 22:13
Dat de HD-25 goed geluid dempt is echt een feit. Als ik mein HD op mijn kop zet zonder muziek vind ik het moelijk om dingen om mij heen te hooren.. En dat ie niet zo hard zou gaan? Als ie aan mijn NUO hangt zou ik nooit het volume op max willen zetten, want dan verneuk ik mijn ooren echt totaal. Hij gaat dan wel niet zo hard als de pioneer of the Technics maaaar hij gaat wel erg hard. Pijnlijk hard.

Ik heb die UG tas dr toen gratis bij gekregen en ben dr zeer tevreden over, hij is wel veeeel te groot voor de HD maar je kan dr nog makkelijk wat Elementjes bij in stoppen of wat cables. Erg sterk en mooi tasje hoor! Zou dus zo ie zo voor de HD gaan. Tis echt een top kop telefoon!

This is an old Topic

No new postings for 6.589 days.
 Post CommentThat would be 219.6 months
or a whopping 18.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

62 Users online: 9 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 17.537
Most visitors online this month : 236
Lifetime Pageviews since 2003 : 232.435.144