quote: |
Poster: Sandr Ik weet er zijn lopen al vele topics over dit onderwerp, maar deze hebben geen concreet antwoord gegeven op mijn vraag. Ik kan van de sint namelijk een nieuwe koptelefoon krijgen. Mijn technics rpdj 1210 is aan vervanging toe ( de oorkussens zijn afgeragt en laten veel geluid door) Ik heb zitten kijken en twijfel nu tussen de Sennheiser HD 25 en de Technics RPDJ 1210. Dat de Sennheiser beter is is uit de vele topics te voorschijn gekomen. Maar ik ben bang dat de sennheiser niet hard genoeg kan, de een zegt dat het geen probleem geeft, de ander zegt van wel. Ik ga binnenkort in Discotheek de Hooizolder in westkapelle draaien, daar is de geluidsdruk redelijk groot. Gaat de sennheiser mij problemen leveren als ik moet draaien onder grote geluidsdruk? Of zal ik toch weer de technics halen..?? Bij voorbaat dank |
Poster: robbert
Het volume zal wel meevallen denk ik. Mijn stanton gaat gewoon oorverdovend hard, dus zeg dat de hd iets minder hard gaat is het nog altijd genoeg.
Poster: Jorrit
Het maximale volume van het dingetje is dan wel minder, maar de demping maakt echt een gigantische berg goed.
Ik vond de demping van de HD tegenvallen in vergelijking met mijn Pioneer, en zelfs met mn oude Sony...
Poster: Sandr
Ja klopt, en het technics tasje is gemaakt om de technics ingeklapt in op te bergen.
Aangezien de sennheiser niet kan inklappen denk ik niet dat hij past, vlug nog ff de UDG headphone bag toevoegen aan mijn verlanglijstje
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.