Poster: dj-nick
licht eraan voor hoeveel mensen, ik heb thuis dezelfde versterker voor op me kamer.
het zijn wel goeie versterkers voor die prijs, denk er mischien is aan om 2x vx700 en 1x vx 400 aan elkaar te koppelen en een paar goeie boxen er bij te kopen.
Poster: Tactikz
@ ciderke: heb ik dan voor bevoorbeeld een trouwfeest van 100 man, 1000 watt nodig ?
@ dj nick: als ik 3 versterkers koop, hoe moet ik dan alles aansluiten ? of is het de bedoeling dat ik dan 6 boxen koop ?
edit: kan iemand mij dan een richtprijs geven voor hoeveel euro ik ongeveer zou moeten gaan ?
edit: was die crossover nog vergeten, waar vind je die trouwens ergens (vb op newline ?) kan daar nergens zo'n apparaat vinden ?
Dus als ik het goed begrijp heb ik voor een drive in 2 tops, 2 subs en 2 versterkers nodig
Poster: Lead
Een goed geluidssetje koop je beter in een winkel waar je ook de set kunt beluisteren. Zomaar op het internet een setje samenstellen geeft niet gegarandeerd goed geluid.
Poster: Lead
Een goed geluidssetje koop je beter in een winkel waar je ook de set kunt beluisteren. Zomaar op het internet een setje samenstellen geeft niet gegarandeerd goed geluid.
Poster: ciderke
daar zit wel een grond van waarheid in, maar aan de andere kant; met een zelf-samengestelde set kun je alles zelf bepalen, heb je meer uitbreidingsmogelijkheden en is over het algemeen wel iets goedkoper. En als je er iets van kent, kan je daar ook zeer mooie klank uitkrijgen...
Poster: tairip
Wat wel erg fijn klinkt zijn de D&B Max :P Whoeiii die hebben zo'n mooi definieerbaar geluid... Uber!
Even 2 18" Bassreflex subkastjes erbij en je kan een leuk zaaltje doen!
Poster: ciderke
met een zelf-samengestelde set kun je alles zelf bepalen, heb je meer uitbreidingsmogelijkheden en is over het algemeen wel iets goedkoper. En als je er iets van kent, kan je daar ook zeer mooie klank uitkrijgen...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.